A szülők és a fiatalok egyszerűen követhetik pénzügyeiket ezzel az applikációval

Egy évtizede még maximum a Monopoly vagy a Gazdálkodj okosan állt a szülők rendelkezésére ahhoz, hogy a gyerkőcöknek megmutassák, mi is az a pénz és mit jelent tudatosan bánni vele. Ma a digitalizáció elhozta az egyszerűbb és élőbb lehetőségeket: a pénzügyi tudatosság fejlesztését segítő, egyebek mellett egy családi zsebpénzkezelő alkalmazáson egy fiatal magyar fintech startupdolgozik. A Family Finances most 175 millió forint befektetést kapott a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.-től.

A Family Finances innovatív megoldásokat biztosít, amelyeken keresztül különböző tranzakciós, megtakarítási, illetve személyes pénzügyek menedzsmentjét elősegítő funkciókkal bővülhet a pénzintézetek szolgáltatási portfóliója, fejleszthető a fiatalok pénzügyi tudatossága. Ennek érdekében a cég gyakorlatilag digitalizálja a fiatalok zsebpénzét és pénzügyeit, banki szolgáltatásokon keresztül ugyanis lefedi az Y és Z generációs felhasználók, illetve szüleik igényeit különböző tranzakciós, megtakarítási, illetve személyes pénzügyek menedzsmentjét elősegítő funkciókkal. A fiatalokat jövőjét nagyban meghatározhatja a tudatos költséggazdálkodás, ennek leghatásosabb eszköze pedig a vállalkozás szerint, ha a család bevonja a családi költségvetés kezelésébe őket.

A szülők és a fiatalok egyszerűen visszakövethetik pénzügyeiket, egyéni és családi megtakarításaikat, az elméleti ismeretek bővítése mellett – bekapcsolódva az e-kereskedelembe – pedig gyakorlati tapasztalatra is szert tehetnek. Valós időben hajthatnak végre tranzakciókat, emellett egyéni vagy akár közös célokra is gyűjthetnek.

Mindezek mellett nemrégiben debütált a Family Finances Adom névre keresztelt, adománygyűjtő felülete is, amelyet a kiváló stratégiai design tanácsadó céggel, a Frontìraval közösen építettek. A platform integrált, mobil-alapú adományozási élményt nyújt. Az egyedülálló kezdeményezés kiaknázza az azonnali fizetési rendszer, valamint az open banking előnyeit is, és

több ezer szervezetnek segít majd az adományozóikkal történő kapcsolatfelvételben!

A Family Finances jelenleg nyolc embert foglalkoztat, ügyfelei között három vezető bank, valamint több pénzintézet informatikai beszállítója is szerepel, a tőkebefektetést a társaság termékfejlesztésre, valamint új partnerek bevonására fordítja. A 175 millió forintos befektetés az Irinyi II. Kockázati Tőkealapon keresztül valósult meg, amely így 30 százalék tulajdonrészt szerzett a vállalkozásban. A Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt Irinyi Kockázati Tőkealapok célja, hogy a Magyarország iparfejlesztési stratégiájában, az Irinyi-tervben meghatározott kiemelt iparágak versenyképes vállalatainak növekedését támogassa.

 

Értékes ötletek a környezeti és társadalmi kihívásokra

Közösségi média kihívást indított és Sziget jegyeket ajánlott fel a People 2 People Hungary, hogy a fiatalok társadalmi és környezeti kihívásokra adott kreatív és megvalósítható ötleteiket bátran közzétegyék. Inspirációként nyolc magyar innovatív és hatással bíró negyven alatti fiatal történetét mutatják be, akik maguk is tesznek a társadalmi és környezeti problémák megoldásáért.

Bővebben

 A Spectrum TV saját készítésű magyar sorozatának, aTabukról tabuk nélkül első évada Kanadában és az Egyesült Államokban is látható lesz, miután az Amazon megvásárolta azt, s rövidesen megosztja a Prime Videón keresztül. Aki még nem látta Thuróczy Szabolcs kommentárjával ellátott dokumentum sorozatot, az feltétlenül pótolja – lebilincselő.

Bővebben

Mobilappal és korszerű zöld megoldásokkal jön a Művészetek Völgye

Július 19. és 28. között újra a Balaton-felvidék három apró települése, Kapolcs, Taliándörögd és Vigántpetend lesz az ország központja. Tíz napon át koncertekkel, színházzal, irdodalommal, tánccal, zöld programokkal, hangversenyekkel, újcirkusszal, inspiráló beszélgetésekkel telnek meg az utcák, az udvarok és a terek.

Bővebben

Átrendeződött a világ legértékesebb márkáinak rangsora

A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról  315,5 milliárd dollárra nőtt. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral. A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások