Hirdetés

A Simple On You lett a Cápák között K&H az innovációért különdíj nyertese

A szívünknek oly kedves verssorokkal már az utcán sétálva is találkozhatunk. A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram többek között a tulajdonosok pénzügyi tudatosságát fejleszti.

Hirdetés

A Cápák között üzleti showműsorban szereplő vállalkozások pénzügyi mentoraként a K&H idén is különdíjra jelölte azokat a vállalkozásokat, amelyekre az újító szándékon túl a szakértelem, az elkötelezettség és a pénzügyi tudatosság egyaránt jellemző. „A K&H az innovációért különdíjjal évről évre azt a vállalkozást ismerjük el, amely rávilágít, hogy egy hétköznapi dolog is lehet sikeres, ha egy innovatív ötlettel találkozik. Idén is nagyon erős volt a verseny, hisz mind a 10 különdíj jelöltünk tudott valamilyen tekintetben újat mutatni. Közülük a Simple On You csapatát választottuk a díj nyertesének, mert úgy gondoljuk, hogy a családi vállalkozás tökéletes példája a tudatos építkezéssel és az ötletes, szerethető, újszerű megközelítéssel elérhető sikernek. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogramunkkal a tulajdonosok még tudatosabb pénzügyi döntéseit és vállalkozásuk további fejlődését kívánjuk előre mozdítani szakmai tanácsadással, mentorálással és tervezéssel” – árulta el Kökény Roland, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője.

A Simple On You magyar kisvállalkozást Szabó Erika – a számos színházi előadásból és több magyar filmből, sorozatból is jól ismert színésznő –, testvére, Szabó József, valamint József felesége, Bálint Renáta hozták létre. A céget egy családi tragédia, a testvérpár édesapjának elvesztése hívta életre, ugyanis az ő meg nem valósított álmát teljesítették be azzal, hogy elindították közös üzletüket. Emellett hiszik és vallják, hogy a költészet igenis trendi, és a kultúrához nemcsak a színházban, a könyvek olvasásakor vagy egy zenei mű hallgatásakor kerülhetünk közel, hanem akár a mindennapjaink szerves részévé is válhat. Az irodalom szeretete adta számukra az ötletet a vállalkozásindításhoz: szerették volna, ha legnagyobb költőink gondolatai „kilépnének a kötetekből”, ezért olyan pólókat és egyéb kiegészítőket kezdtek el kézzel gyártani, amelyeken magyar költők versei, versrészletei olvashatók. A költemények mellett grafikák is szerepelnek a termékeken, amelyek külön művészeti alkotásként a közös gondolkodást hivatottak elősegíteni. A minták megjelenítésére egy innovatív technológiát használnak, ami azért különleges, mert a speciális hőkezelési eljárás lehetővé teszi a rendkívül részletgazdag színek megjelenítését, mivel a minta és a színek eggyé válnak az anyaggal. Így többszöri használat után sem fakulnak ki, hanem megőrzik eredeti állapotukat. Emellett igyekeztek olyan verssorokat választani, amelyekkel sokan találkozhattunk már, akár tanulmányaink során, meggyőződésük ugyanis, hogy ezek a költemények, gondolatok összekötnek bennünket kulturálisan.

„A Simple On You termékei igen sikeresnek mondhatók, egyre több vásárlójuk van, ami nem meglepő, hiszen a termék – egyszerűsége miatt – sok embert megszólít.”

“Különlegessége pedig a közvetített üzenetben rejlik, hiszen úgy népszerűsíti, teszi divatossá a költészetet, hogy az bármelyik korosztály számára értéket teremt. Ezen az értékteremtésen túl a vállalkozás üzleti szempontból is kifejezetten ígéretes, hiszen mindössze másfél év alatt a webáruházon keresztül több mint 7500 terméket értékesítettek, és 30 milliós forgalmat generáltak” – fogalmazott Kökény Roland.

Hirdetés

Fenntarthatósági startupok jelentkezését is várja az ország legnagyobb inkubátora

Mától ismét lehet jelentkezni Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorába. A Start it @K&H iparági megkötések nélkül várja a fejlődni vágyó, innovatív startupokat, az idei évben kiemelten a fenntartható ötleteket támogatva. A szeptember 5-ig megpályázható fejlesztőprogramban az iparági mentorok mellett a sokat tapasztalt alumni csapatok is segítik a programban résztvevőket, hogy sikerre vigyék a vállalkozásukat.

Bővebben
Hirdetés

Világhódító útjára indult a magyar ételmentő app

A magyar fejlesztésű ételmentő applikáció július 8-án lett egy éves, amit egy zártkörű sajtóbeszélgetéssel és egy margitszigeti piknikkel ünnepelt meg. De az esemény apropója nemcsak az évforduló volt. A magyar társadalmi startup, amibe mind az öt Cápa befektetett, és már több mint 80.000-en letöltötték, nagy bejelentést tett – a Munch külföldön is elindul.  

Bővebben

Budapesten és Győrben várja a korai fázisban lévő startupokat az inkubátor

Mától ismét lehet jelentkezni Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorába, a Start it @K&H iparági megkötések nélkül várja a fejlődni vágyó, innovatív startupokat, az idei évben kiemelten a fenntartható ötleteket támogatva. A fejlesztőprogramban az iparági mentorok mellett a sokat tapasztalt alumni csapatok is segítik a programban résztvevőket, hogy sikerre vigyék a vállalkozásukat.

Bővebben

12 éves CEO és izraeli exkatona is előad a szeptemberi Brain Bar fesztiválon

Mi köze a Bitcoinnak a szólásszabadsághoz? Hogyan győzhet az igazság az álhírek felett? Mik a rejtett összefüggések napjaink nemzetközi eseményei mögött? A Brain Bar 2021-ben is a jövő kérdéseire hozza el a választ olyan előadókat megszólaltatva, akiknek gondolataira egy egész világ kíváncsi. A fellépők között lesz Ryan Hickman, a 12 éves CEO, Bruno Maçães, a politikusból lett író és Tomáš Žáček, a 100% önfenntartó kapszulaotthon megálmodója.

Bővebben

A Liu testvérekkel hódít a magyar szurkolói élménytechnológia

Liu Shaolin Sándor és Liu Shaoang, magyar olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázók a SportTech Hungary Program nagyköveteiként támogatják a ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’ startup külpiaci terjeszkedését. A testvérpár nemzetközi kapcsolatrendszerével és az ázsiai piacot ismerve, széleskörű tudásával segíti a hazai sporttechnológiai innovációt.

Bővebben

Felkészületlenül érkezünk az orvoshoz – új magyar applikáció segíti a betegeket

A magyarok 92 százaléka nem, vagy csak nagyon röviden készül fel az orvossal történő találkozásra, közel ötödük pedig soha nem jár szűrővizsgálatokra – derül ki az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének (AIPM) országos közvéleménykutatásából. A megkérdezettek több mint harmada jelezte, hogy egészségügyi problémájával a koronavírus-járvány alatt inkább nem keresett fel szakembert, azt későbbre halasztotta.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások