Hirdetés

A Simple On You lett a Cápák között K&H az innovációért különdíj nyertese

A szívünknek oly kedves verssorokkal már az utcán sétálva is találkozhatunk. A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram többek között a tulajdonosok pénzügyi tudatosságát fejleszti.

Hirdetés

A Cápák között üzleti showműsorban szereplő vállalkozások pénzügyi mentoraként a K&H idén is különdíjra jelölte azokat a vállalkozásokat, amelyekre az újító szándékon túl a szakértelem, az elkötelezettség és a pénzügyi tudatosság egyaránt jellemző. „A K&H az innovációért különdíjjal évről évre azt a vállalkozást ismerjük el, amely rávilágít, hogy egy hétköznapi dolog is lehet sikeres, ha egy innovatív ötlettel találkozik. Idén is nagyon erős volt a verseny, hisz mind a 10 különdíj jelöltünk tudott valamilyen tekintetben újat mutatni. Közülük a Simple On You csapatát választottuk a díj nyertesének, mert úgy gondoljuk, hogy a családi vállalkozás tökéletes példája a tudatos építkezéssel és az ötletes, szerethető, újszerű megközelítéssel elérhető sikernek. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogramunkkal a tulajdonosok még tudatosabb pénzügyi döntéseit és vállalkozásuk további fejlődését kívánjuk előre mozdítani szakmai tanácsadással, mentorálással és tervezéssel” – árulta el Kökény Roland, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője.

A Simple On You magyar kisvállalkozást Szabó Erika – a számos színházi előadásból és több magyar filmből, sorozatból is jól ismert színésznő –, testvére, Szabó József, valamint József felesége, Bálint Renáta hozták létre. A céget egy családi tragédia, a testvérpár édesapjának elvesztése hívta életre, ugyanis az ő meg nem valósított álmát teljesítették be azzal, hogy elindították közös üzletüket. Emellett hiszik és vallják, hogy a költészet igenis trendi, és a kultúrához nemcsak a színházban, a könyvek olvasásakor vagy egy zenei mű hallgatásakor kerülhetünk közel, hanem akár a mindennapjaink szerves részévé is válhat. Az irodalom szeretete adta számukra az ötletet a vállalkozásindításhoz: szerették volna, ha legnagyobb költőink gondolatai „kilépnének a kötetekből”, ezért olyan pólókat és egyéb kiegészítőket kezdtek el kézzel gyártani, amelyeken magyar költők versei, versrészletei olvashatók. A költemények mellett grafikák is szerepelnek a termékeken, amelyek külön művészeti alkotásként a közös gondolkodást hivatottak elősegíteni. A minták megjelenítésére egy innovatív technológiát használnak, ami azért különleges, mert a speciális hőkezelési eljárás lehetővé teszi a rendkívül részletgazdag színek megjelenítését, mivel a minta és a színek eggyé válnak az anyaggal. Így többszöri használat után sem fakulnak ki, hanem megőrzik eredeti állapotukat. Emellett igyekeztek olyan verssorokat választani, amelyekkel sokan találkozhattunk már, akár tanulmányaink során, meggyőződésük ugyanis, hogy ezek a költemények, gondolatok összekötnek bennünket kulturálisan.

„A Simple On You termékei igen sikeresnek mondhatók, egyre több vásárlójuk van, ami nem meglepő, hiszen a termék – egyszerűsége miatt – sok embert megszólít.”

“Különlegessége pedig a közvetített üzenetben rejlik, hiszen úgy népszerűsíti, teszi divatossá a költészetet, hogy az bármelyik korosztály számára értéket teremt. Ezen az értékteremtésen túl a vállalkozás üzleti szempontból is kifejezetten ígéretes, hiszen mindössze másfél év alatt a webáruházon keresztül több mint 7500 terméket értékesítettek, és 30 milliós forgalmat generáltak” – fogalmazott Kökény Roland.

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben