Hirdetés

A profit helyett a közösség erejére épít a GreenGo

Mostantól a GreenGo nyújtja a hazai piacon elérhető legnagyobb kedvezményt a felhasználói számára, hogy ezáltal is még többek számára tegye elérhetővé az elektromos autózás nyújtotta előnyöket a fővárosban. A népszerű carsharing szolgáltató mostantól 50 százalékos kedvezményt biztosít azoknak a felhasználóinak, akik segítséget nyújtanak abban, hogy az autóflotta hosszabb ideig várakozó autói visszakerüljenek a gyorsabb „kölcsönzési körforgásba”.

Általános tapasztalat, hogy a hazai közösségi közlekedésben résztvevő szereplők járműparkjának egy része a kevésbé forgalmas területeken kihasználatlan marad – miközben az ügyféloldalon a frekventáltabb részeken gyakori „túljelentkezés” alakul ki a szabad járművekre. A megoldás egyszerű, azonban nem mindegy milyen szemléletmóddal kerül orvoslásra a szolgáltatók által.

Greengósok a Greengósokért

Legegyszerűbb és legkézenfekvőbb megoldás, amikor a szolgáltatók egy erre szakosodott logisztikai céggel szállíttatják át a hosszabb ideje egyhelyben álló autókat az olyan területekre, ahol nagyobb eséllyel kerülnek újbóli kölcsönzésre. Vagy, ahogy mostantól a GreenGo teszi: saját közösségének tagjai számára is lehetővé teszi, hogy ők is „bejelentkezhessenek” erre a feladatra, azaz – a meglévő logisztikai partner mellett – ők is tudatos szerepet vállalhassanak a kihasználatlanabb gépjárművek „átmozgatására”. Az ilyen, innovatív, a közösség erejére építő gondolkodás támogatása azért sem áll távol a GreenGo filozófiájától, mert a felmérések szerint a szolgáltatás felhasználói számára mindig is komoly értéket jelentett a tudatos zöld gondolkodás, a fenntartható növekedés, és az egymás iránt érzett felelősség.

„Egy mindenkiért, mindenki egyért” irodalomból jól ismert elvet igyekszünk érvényesíteni – nyilatkozta Ádám Boglárka, a szolgáltató vezérigazgatója – Ami a mi esetünkben azt jelenti, hogy mostantól a hivatalos logisztikai partnerünk mellett a közösségünk tagjait is kedvezményekkel jutalmazzunk, ha ők is hozzájárulnak ahhoz, hogy még többen használhassák a szolgáltatásunkat.”

A GreenGo 2016 novemberében indult budapesti autómegosztó szolgáltatás, kizárólag elektromos flottát működtet. A több, mint 400 autóból álló flotta percalapon bérelhető, amelyet a felhasználók egy mobilapplikáción keresztül tudnak intézni. A nyilvános cégadatok szerint a GreenGo Car Europe Kft. 2020. évi értékesítési nettó árbevétele 553,4 millió forint volt az előző évi 426 millió forint után.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben