Hirdetés

A Netrisk-csoport tovább erősíti kelet-közép-európai jelenlétét

A Netrisk-csoport lezárta a durchblickernek, Ausztria piacvezető független ár-összehasonlító portáljának felvásárlását, miután megkapta az illetékes hatóságok jóváhagyását. A cégcsoport tevékenysége ennek nyomán Magyarország, Csehország, Szlovákia és Litvánia mellett már Ausztriára is kiterjed, működési területén immár 37 millió lakost célozva meg.

Hirdetés

A durchblicker a Netrisk-csoporthoz való csatlakozással olyan gyorsan fejlődő cégekhez csatlakozik, mint a Netrisk.hu, a Biztositas.hu, a Klik.cz , a Porovnej24.cz, a Klik.sk, a Netfinancie.sk, illetve az Edrauda.lt. A 2010-ben alapított durchblicker sikeres start-up vállalkozásból fejlődött egy évtized alatt Ausztria vezető márkáinak egyikévé. Jelenleg már nem kevesebb, mint 28 féle gyors és hatékony ár-összehasonlítási lehetőséget biztosít felhasználóinak. Az új tulajdonosok megjelenésével a márka változatlanul működik majd tovább a megszokott csapattal.

A Netrisk-csoport 2019 óta folyamatosan erősíti kelet-közép-európai jelenlétét: alig több mint két év alatt, hat akvizíció révén mára a régió egyik kulcsszereplőjévé vált az online ár-összehasonlítási szegmensben. Továbbra is a biztosításközvetítői piacon kiemelkedő a jelenléte, de egyre erősebb pozíciókat épít ki az olyan további ár-összehasonlító szegmensekben, mint a banki termékek, az energiaszolgáltatás és a telekommunikáció. A Netrisk-csoport vállalatai 2021-ben összesen már több mint 2 millió szerződést közvetítettek vagy újítottak meg.

Sebestyén László, a Netrisk-csoport elnöke elmondta: „A durchblicker csatlakozása a csoportunkhoz fontos mérföldkő abban a stratégiai folyamatban, amely Kelet-Közép-Európa vezető nemzetközi ár-összehasonlító platformjának kiépítését célozza. Határozott célunk ennek a stratégiai építkezésnek a folytatása a jövőben is, amelyben két fő tulajdonosunk, a TA Associates és az MCI Capital messzemenő támogatását élvezzük.”

Robert Sokolowski, a Csoport vezérigazgatója hozzátette: „Örömmel üdvözöljük a csoportban új kollégáinkat a durchblickertől. Az immár hét márkát összefogó csoportunk összesen már jelenleg is közel havi kétmillió látogatóval büszkélkedhet, de mindez csupán a kezdetét jelenti egy további többéves, erőteljes növekedési folyamatnak, amelyet immár az egyes cégeinkben meglévő know-how kihasználásával hajthatunk végre.”

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben