Hirdetés

A NetPincér túlnőtt az étel-házhozszállítási piacon

A Tesco és a NetPincér most indult együttműködésének köszönhetően akár 1000-féle élelmiszer közül válogathatunk a portálon, és egy ételrendelés ideje alatt beszerezhetjük a legszükségesebb dolgokat anélkül, hogy kimozdulnánk otthonról.

Hirdetés

Már két budapesti Tesco Expresszből rendelhetnek házhoz élelmiszert a környéken lakók az áruházlánc és a NetPincér próbajelleggel indult együttműködésének köszönhetően. A Thaly Kálmán utcai és Erzsébet Királyné útjai üzletekből főként biciklis futárok szállítják házhoz a NetPincér oldalán megrendelt termékeket a rendelés leadásától számított akár 30 percen belül. A kiszállítás a két kijelölt üzlet nagyjából 3 kilométeres sugarú körzetében érhető el.

„Egyre nagyobb az igény a házhozszállításra, így online szolgáltatásainkat a változó igények alapján folyamatosan fejlesztjük és bővítjük. Ennek egy újabb eleme a NetPincérrel kötött megállapodásunk, amely lehetővé teszi, hogy azok is kényelmesen és egyszerűen vásároljanak a Tescóból, akiknek gyorsan van szükségük mindössze néhány élelmiszerre, például hideg italra és rágcsálnivalóra az esti meccsnézéshez vagy néhány kifelejtett alapanyagra a sütés-főzéshez” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Global-Zrt. vezérigazgatója.

Kis bevásárlás, nagy segítség

A vásárlók 8 és 20 óra között tudják leadni a rendelésüket a NetPincér oldalán, ahol körülbelül 1000 termék között válogathatnak. A kínálatban a mirelit áruk kivételével hűtött élelmiszerek is találhatók, amelyeket hőszigetelt thermoboxokban szállítanak ki a futárok. A leadott rendelések azonnal megjelennek az adott üzlet rendszerében, amelyet az áruház munkatársa készít össze nagyjából 15 percen belül, hasonlóan ahhoz, mintha a vásárló maga pakolna a kosarába. Az elérhető termékek listája – a bolti készletet követve – naponta ötször frissül. Amennyiben pedig valamelyik kért tétel esetleg éppen mégsem érhető el, a NetPincér egyeztet a vásárlóval, hogy kéri-e a többi termék kiszállítását. A futárok ezt követően 10-12 perc alatt házhoz viszik a rendelést, vagyis akár fél órán belül megérkezik a bevásárlás, amit a NetPincéren keresztül kizárólag online lehet kifizetni. A rendelés típusától és mennyiségétől függően pedig a termékeket a bicikli mellett a futárok motorral vagy autóval is ki tudják szállítani.

„A NetPincérnél mára túlnőttünk az étel-házhozszállítási piacon, és elhoztuk a vásárlás új generációját, a gyorskereskedelmet Magyarországra, aminek köszönhetően akár 30 percen belül kiszállítjuk megrendelőink számára az élelmiszereket és háztartási cikkeket.”

“A fogyasztóink visszajelzéseiből is látjuk, hogy egyre nagyobb az igény arra, hogy mindent, amire csak rövid időn belül szükség lehet, házhoz tudjanak rendelni tőlünk. A friss készételek mellett így egyre népszerűbbek az élelmiszerek is, köztük például a sör, a szénsavas üdítők, a péksütemények vagy akár a főzéshez szükséges alapanyagok, amelyekre sokszor azonnal van szüksége a tőlünk rendelőknek. Ezért is örülünk annak, hogy több mint 5000 éttermi és 330 üzleti partnerünk mellett kínálatunkat az egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánc termékeivel is bővíthetjük. Reméljük, hogy a próbaidőszakot követően további Tesco áruházakat tudunk bevonni a kiszállítási körbe, hogy még több otthonba eljusson a villámgyors vásárlás lehetősége” – mondta Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője.

A személyes bevásárlás mellett így már háromféleképpen is hozzájuthatunk a Tesco kínálatához, hiszen továbbra is rendelkezésre áll a tartósélelmiszer- és háztartási termékekkel az ország minden pontját lefedő Tesco Doboz Webáruház, valamint a több mint 13 000 terméket kínáló Tesco Otthonról online szolgáltatás, amely már az ország több mint 500 pontján elérhető. A Tesco online szolgáltatását június végén díjjal is jutalmazták, a kelet-magyarországi régió egy részét kiszolgáló debreceni Tesco Extra ugyanis a Store Insider Év Boltja versenyén a közönségszavazás győztese lett.

Hirdetés

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben
Hirdetés

Balaton vibe, rövidnadrág és őszinte beszélgetések: ilyen volt az első Innovációs és Startup Napok a Balaton-felvidéken

Május közepén rendezte meg a PortusHome Coworking&Coliving, a StartITup Győr, az Input Program és a Draper Startup House az első közös eseményét Vászolyon. A startup ökoszisztéma szereplőit régiós, országos és nemzetközi szinten is összekötni szándékozó esemény elérte célját: őszinte, sallangmentes beszélgetések, baráti eszmecserék, fuckup storik és jobbító szándék jellemezte a 3 napos eseményt.

Bővebben

Fontos a fenntarthatóság, de az intim higénia területén várat magára az igazi áttörés

Nem sokkal hajlandóak többet fizetni a magyar nők a fenntartható intim higiéniai termékekért, és noha fontosnak tartják a környezetvédelmet, a hatékonyság és az ár az első számú szempont, amikor vásárlásra kerül a sor. Érdeklődnek az innovatív megoldások iránt, azonban ezek kipróbálására és használatára sokszor nincs elég idejük, így továbbra is a hagyományos menstruációs termékek hódítanak itthon – derül ki a TZMO Hungary felméréséből, mely a magyar nők véleményét vizsgálta a havi ciklushoz kapcsolódó környezettudatosságról.  

Bővebben

A NAV-tól igazolt szakmai vezetőt az adótanácsadói piac meghatározó szereplője

Magyarország egyik vezető, minősített és elismert adótanácsadója, új üzletágvezetővel bővítette szakértői közösségét. Kiss Tamás, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korábbi osztályvezetője, 2022 májusától tölti be a SALDO tanácsadói üzletágvezetői pozícióját. Elődje Sarkadi-Nagy András volt, aki jelenleg a részvénytársaság vezérigazgatója.

Bővebben

Elindult a magyar Kickstarter, a Brancs közösségi piactér

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeit közösségi finanszírozással valósítják meg. Az ötletgazdák a leendő vásárlóikkal – azaz a közösség erejével – gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét.

Bővebben

Budapesten rendezik meg Közép-Európa legnagyobb techfesztiválját

Az online térben töltött két év után végre személyesen is várja elsősorban a szoftverfejlesztés terén dolgozó magyar és nemzetközi szakembereket Közép-Európa legjelentősebb, technológiai trendekkel és fejlesztői újdonságokkal foglalkozó techfesztiválja. A kétnapos Craft Conference magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legforróbb trendekről. A szellemi útravaló mellett workshopok, vállalati standok és kapcsolatépítő bulik teszik teljessé az élményt, melynek a Vasúttörténeti Park szolgál különleges helyszínéül.

Bővebben

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben