Hirdetés

A NetPincér túlnőtt az étel-házhozszállítási piacon

A Tesco és a NetPincér most indult együttműködésének köszönhetően akár 1000-féle élelmiszer közül válogathatunk a portálon, és egy ételrendelés ideje alatt beszerezhetjük a legszükségesebb dolgokat anélkül, hogy kimozdulnánk otthonról.

Hirdetés

Már két budapesti Tesco Expresszből rendelhetnek házhoz élelmiszert a környéken lakók az áruházlánc és a NetPincér próbajelleggel indult együttműködésének köszönhetően. A Thaly Kálmán utcai és Erzsébet Királyné útjai üzletekből főként biciklis futárok szállítják házhoz a NetPincér oldalán megrendelt termékeket a rendelés leadásától számított akár 30 percen belül. A kiszállítás a két kijelölt üzlet nagyjából 3 kilométeres sugarú körzetében érhető el.

„Egyre nagyobb az igény a házhozszállításra, így online szolgáltatásainkat a változó igények alapján folyamatosan fejlesztjük és bővítjük. Ennek egy újabb eleme a NetPincérrel kötött megállapodásunk, amely lehetővé teszi, hogy azok is kényelmesen és egyszerűen vásároljanak a Tescóból, akiknek gyorsan van szükségük mindössze néhány élelmiszerre, például hideg italra és rágcsálnivalóra az esti meccsnézéshez vagy néhány kifelejtett alapanyagra a sütés-főzéshez” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Global-Zrt. vezérigazgatója.

Kis bevásárlás, nagy segítség

A vásárlók 8 és 20 óra között tudják leadni a rendelésüket a NetPincér oldalán, ahol körülbelül 1000 termék között válogathatnak. A kínálatban a mirelit áruk kivételével hűtött élelmiszerek is találhatók, amelyeket hőszigetelt thermoboxokban szállítanak ki a futárok. A leadott rendelések azonnal megjelennek az adott üzlet rendszerében, amelyet az áruház munkatársa készít össze nagyjából 15 percen belül, hasonlóan ahhoz, mintha a vásárló maga pakolna a kosarába. Az elérhető termékek listája – a bolti készletet követve – naponta ötször frissül. Amennyiben pedig valamelyik kért tétel esetleg éppen mégsem érhető el, a NetPincér egyeztet a vásárlóval, hogy kéri-e a többi termék kiszállítását. A futárok ezt követően 10-12 perc alatt házhoz viszik a rendelést, vagyis akár fél órán belül megérkezik a bevásárlás, amit a NetPincéren keresztül kizárólag online lehet kifizetni. A rendelés típusától és mennyiségétől függően pedig a termékeket a bicikli mellett a futárok motorral vagy autóval is ki tudják szállítani.

„A NetPincérnél mára túlnőttünk az étel-házhozszállítási piacon, és elhoztuk a vásárlás új generációját, a gyorskereskedelmet Magyarországra, aminek köszönhetően akár 30 percen belül kiszállítjuk megrendelőink számára az élelmiszereket és háztartási cikkeket.”

“A fogyasztóink visszajelzéseiből is látjuk, hogy egyre nagyobb az igény arra, hogy mindent, amire csak rövid időn belül szükség lehet, házhoz tudjanak rendelni tőlünk. A friss készételek mellett így egyre népszerűbbek az élelmiszerek is, köztük például a sör, a szénsavas üdítők, a péksütemények vagy akár a főzéshez szükséges alapanyagok, amelyekre sokszor azonnal van szüksége a tőlünk rendelőknek. Ezért is örülünk annak, hogy több mint 5000 éttermi és 330 üzleti partnerünk mellett kínálatunkat az egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánc termékeivel is bővíthetjük. Reméljük, hogy a próbaidőszakot követően további Tesco áruházakat tudunk bevonni a kiszállítási körbe, hogy még több otthonba eljusson a villámgyors vásárlás lehetősége” – mondta Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője.

A személyes bevásárlás mellett így már háromféleképpen is hozzájuthatunk a Tesco kínálatához, hiszen továbbra is rendelkezésre áll a tartósélelmiszer- és háztartási termékekkel az ország minden pontját lefedő Tesco Doboz Webáruház, valamint a több mint 13 000 terméket kínáló Tesco Otthonról online szolgáltatás, amely már az ország több mint 500 pontján elérhető. A Tesco online szolgáltatását június végén díjjal is jutalmazták, a kelet-magyarországi régió egy részét kiszolgáló debreceni Tesco Extra ugyanis a Store Insider Év Boltja versenyén a közönségszavazás győztese lett.

Hirdetés

A hazai agilitás két úttörője állt össze, hogy megreformálja a nagyvállalatokat

Janovszki Zsolt és Szmola Roland portfóliójában már olyan cégek is megfordultak, mint a Wizzair, az EGIS, az OTP és az E.ON. Habár már külön-külön is jelentős eredményeket és szakmai elismerést értek el, most úgy döntöttek, hogy közös hajóban evezve reformálják meg a legnagyobb multikat, akik teljesen szabad kezet adtak nekik. 

Bővebben

A digitális faktoring úttörője, a Péntech lízing szolgáltatással jelentkezik

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan és gördülékenyen, mindössze néhány kattintással igényelhető konstrukció.

Bővebben
Hirdetés

A cégen belüli bizalom erősödését segítheti elő az új EU-s szabályozás

A legújabb uniós direktíva szerint azoknak a vállalatoknak, akik legalább 250 főt foglalkoztatnak kötelezettségeik közé sorolódik a névtelenséget biztosító etikai forródrót bevezetése. A jogszabályi megfelelés és jövedelmezőség mellett fontos szerepet kap a vállalati működés és kultúra fejlesztése, ehhez azonban megfelelő stratégiára és eszközökre van szüksége a vállalatoknak.

Bővebben

A 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép, miközben a cégcsoport meghatározó pozíciókat építhet ki a nyugat-balkáni távközlési piacon is.

Bővebben

Sikerrel zárult az első Agtech Summit konferencia

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) novemberben rendezte meg először hazánk első kifejezetten agrár startupokról szóló rendezvényét. A technológiai újdonságokat és a jövő agráriumát vizsgáló rendezvényen többszáz látogató vett részt és kapott közelebbi képet a legfontosabb agrártechnológiai startupok fejlesztéseiről.

Bővebben

Nemzetközi startup programok az innovációk felkarolásáért – elindult az előjelentkezés az EIT Food programokra

Egyedülálló nemzetközi startup programokra pályázhatnak olyan innovátorok, akik ötleteikkel vagy előrehaladottabb projektjeikkel tenni szeretnének egy karbonsemleges jövőért. Az EIT Food széles kínálatában különböző fejlettségű startupok mind megtalálhatják a számukra ideális programot. A több hónapos események során a kezdeti ötletfázistól egészen a piacra jutásig, befektetésszerzésig és nemzetközi networképítésig kapnak segítséget a résztvevők. Továbbá a legjobb csapatok a szakmai támogatás mellett pénzbeli jutalomban is részesülhetnek. A startup programokba 2022 elején nyílik meg a jelentkezés, de az előregisztráció már nyitott az érdeklődők számára.

Bővebben

Világsiker lehet a robotokat oktató magyar startupból

A Spirit FM startupokkal, innovációval, jövőbemutató ötletekkel és potenciális befektetési lehetőségekkel foglalkozó szórakoztató rádióműsorának, a Hibrid Startuppernek ismételten Sohajda Júlia, a Vespucci Partners kockázati tőkealap-kezelő egyik alapítója volt a vendége, aki ezúttal sem érkezett egyedül. Vincz Dániel, egy magyar fejlesztőcsapat, a Mollia ügyvezető-helyettese kísérte el a beszélgetésre, amely startup célja egy adaptív, tanítható szoftver kifejlesztése a Bábu nevű virtuális humanoid robot kinematikai vezérlésére. (X)

Bővebben

Béremelésre számíthat a fiatal generáció

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre számítók aránya nagyon alacsony, mindössze 4 százalékos.

Bővebben