Hirdetés

A minőségi tartalomgyártás kulcsfontosságú!

Tudni akarod mitől lesz minőségi egy tartalom, legyen az szöveg, kép vagy videó? Külsős szakember bevonásán gondolkodsz vagy csak szeretnél saját magad minőségibb tartalmakat gyártani? Szeptember 25-én megtudod mire kell odafigyelned bármelyik utat választod! 

Az előadók között elsőként Máté Brigitta, a Lépcsőfok alapítója kap majd szót, aki az írott tartalom fontosságáról számol majd be.
Azt vallja, hogy abban a pillanatban, ahogy eldöntötted: vállalkozóvá válsz megjelensz különféle platformokon. Ide tartozik egy névjegykártya, egy szórólap, mint ahogy a már elterjedtebb online rész, egy weboldal szövege éppúgy, mint a közösségi média felületeid. Brigi ennek optimalizálására fog iránymutatást adni.

Ezt követően Volom Sára, a Photon alapítója lesz itt, és sok-sok izgalmas kérdésekre fog választ keresni. Milyen vizuális tartalmakat érdemes használnia egy vállalkozásnak? Mit, hogyan lehet magunknak megcsinálni, mikor érkezik el az a pont amikor érdemes külsőst bevonni? Hogyan válassz kreatív szakembert? Hol keresd őket? Hogyan kell árajánlatot bekérni és hogyan kell jól briefelni? Mire kell odafigyelned a munka alatt és az átadáskor?

Trib Gergő a TotalSight alapítója a videómarketing erejét és trendjeit ismerteti majd. Megismerhetünk videó típusokat, illetve hogy mi van ezek mögött. Kiszervezés? Kinek, hogyan, miért?

Az eseményre a belépés 2000 forint, amely teljesen lefogasztható.

Regisztráció: https://goo.gl/forms/v5tYkJ2tDGWoodfh2

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben