Hirdetés

A marketing kidobott pénz értékesítés nélkül

Ezzel a szlogennel indítja a BVK legközelebbi workshopját, melyen az érdeklődők Juhász Attilától tanulhatják meg

A 21. századi értékesítés alapja az információszerzés és annak a megfelelő kezelése, értelmezése. A kapott információk alapján meg tudjuk alkotni az ideális vevő profilját. Ez az értékesítési rendszer alapja, hiszen

ha ismered az ideális vevőt, akkor hozzá tudod igazítani a termékpiramisodat és a marketingedet.

A következő BVK által megrendezett Be Smart workshop abban fogunk segíteni, hogy “jó ügyfeleket” szerezz és hatékonyabb legyen az értékesítésed október 29-én 16:00 órától a Bálnában.

A workshop vezetője Juhász Attila lesz, aki több, mint 15 éve küzd a rossz értékesítési gyakorlatok ellen. Tapasztalt vállalkozó, aki három éven át erősítette a Mini CRM Zrt. csapatát értékesítési vezetőként.

Pályafutása során több 100 cégnek segített már rendbetenni az ügyfélkezelést és az értékesítést.

Tehát ha értékesítési rendszerről van szó, az egyik legkompetensebb szakértő az országban, akitől érdemes tanulni.

A workshopon szóba kerülnek az értékesítési rendszerek alapjait ügyfélkezelés, utókövetés, automatizmusok). Majd készítünk egy csekklistát, ami alapján Te is átláthatóbbá és hatékonyabbá teheted az értékesítésedet.

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztráció a honlapon!

Csúnyán megbukna az AI, ha valódi betegeket kéne diagnosztizálnia

Egy amerikai kutatásban azt vizsgálták, hogy a vezető LLM-modellek képesek-e szimulált orvos-beteg beszélgetésekben kideríteni minden szükséges információt a páciens állapotáról, és felállítani a helyes diagnózist.

Bővebben

Közös edukációs kampányba fog Balogh Petya és a Lightyear

A kampány keretében a két szereplő plakátokon, videókban és webinárokon igyekszik majd emelni a magyar pénzügyi és befektetői tudatosság szintjét. Balogh Petya egyúttal most egy olyan kezdeményezés mellé áll, amely nem köthető saját cégeihez vagy befektetői portfóliójához.

Bővebben

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben