Hirdetés

A Margaret Island zenekar tudatosan építkezik, és az őszinteségben hisz

A Startup Safary Budapest fesztivál keretében a Startup Magazin a szervezetfejlesztés témakörét járta körül – kicsit rendhagyó módon, egy zenekar perspektívájából. A Margaret Island zenekar elárulta a jól működő csapat és a fejlődés néhány titkos összetevőjét.

Hirdetés

A Lábas Viki, Törőcsik Kristóf és Füstös Bálint által alapított Margaret Island az egyik legsikeresebb pályakezdő zenekar a hazai könnyűzenei palettán. 2016-ban robbantak be Eső című slágerükkel, ezt követően mára a legnagyobb hazai fesztiváloknak, vidéki kluboknak és rádiós toplistáknak is állandó színfoltjává váltak.

Az elmúlt évek igen mozgalmasak voltak a zenekar életében: ’Egyszer volt’ című aranylemezüket követően kiadták második albumukat ’Bakancslista’ címmel, többször zenéltek külföldön is. A számos díjjal kitüntetett csapat a siker ellenére máig az őszinte örömzenélésben hisz.

Megtalálni a jó embereket

„Hárman indultunk az én szobámból Vikivel és Kristóffal. Igazából a célunk akkor még annyi volt, hogy kiderítsük, hogyan reagálnak az emberek arra a zeneiségre, amit képviselünk, amit mi hozunk. Mostmár eljutottunk odáig, hogy egy koncertre tizennégyen indulunk el. Ezt a közönségnek köszönhetjük, mert szeretik a mi művészetünket, és nagyon sok megkeresést kapunk.” – meséli a szervezetfejlődés folyamatát és motivációit Füstös Bálint a zenekar alapítótagja – és a többiek elmondása szerint a zenekar CEO-ja és agya.

Hatan állnak a színpadon, a stábot pedig egy menedzser, egy turné menedzser, hangtechnikusok, fénytechnikusok, és mostmár merchandise menedzser, és a sofőr teszi ki. A kiadójuk részéről további szereplők támogatják a zenekart – ott dolgozik a pénzügyesük, a sajtósaik, a koncertszervezőjük, és így tovább.

„Nem nehéz közéjük beilleszkedni, mert mindannyian annyira kedvesek, hogy magukhoz ölelik az embereket, és már közéjük is tartozol.”

– vallja be Bygyó, a turnémenedzser. Mindannyian egyetértenek abban, hogy a Margaret titka a baráti kapcsolatokon alapuló közös munka. Természetesen ez a felállás tartogat kihívásokat, de egy-egy koncert utáni ottalvós estén feloldódnak az ebből fakadó feszültségek.

Tudatos tervezés

A zenekar az örömzenélés híve – aki járt már a koncertjükön, az tisztába van ennek a szónak a jelentésével, leírni viszonylag nehéz. A művészeti vonalát a dolognak így ösztönösen csinálták, de az előrehaladásukhoz elengedhetetlen volt a tudatosság. „Mindig megterveztük a következő egy-két lépést, hogy milyen mérföldkövek mentén szeretnénk haladni. Most is tele van tervekkel a naptár 2019-re is.” – mondja el Törőcsik Kristóf, alapítótag.

Tavaly egy év alatt 140 fellépésük volt országszerte, ami saját bevallásuk szerint már egy kicsit túlzás, de a szívük szerint még többet is bevállalnának, mert annyira szeretik, amit csinálnak. Mondanom sem kell, hogy ezek nagy része teltházas buli volt!

Legközelebb a Budapest Park nyitóbuliján találkozhatunk velük május 3-án, ahol a zenekar születésnapját is ünnepeli a rajongók körében.

Ha többet olvasnál a zenekari hierarchiáról és a Margaret Island sikerreceptjeiről, akkor keresd a StartUp Magazin hamarosan megjelenő harmadik lapszámát az újságárusoknál.

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások