Hirdetés

A magyar startup szó szerint azt szállít házhoz, amit szeretnél

Mióta a koronavírus megérkezett Magyarországra, aki teheti, igyekszik otthonról dolgozni, és amikor csak lehetséges, a négy fal között maradni. A közösségi média harsog a „maradj otthon” kampánytól és posztoktól, és ez így van jól. A jelenlegi járványügyi helyzetben az eddiginél is több felelősség hárul a logisztikai cégekre, a ViddL pedig igyekszik a futárszolgálatokra nehezedő kihívást a legkomolyabban venni. A magyar startup új szolgáltatást indít Budapesten, HozdL elnevezésű megoldásuk segíti a belváros lakóit a járványügyi helyzetben.

Hirdetés

A cég szabadúszó futárok bevonásával oldja meg a logisztikában tomboló munkaerőhiányt, és digitális megoldásainak köszönhetően növeli a csomagszállítási élményt. A ViddL Magyarországon először Facebook Messengeren is értesíti a címzetteit, és agilis működése új utat nyitott a budapesti csomagszállításban. Sőt a ViddL-nél elérhető az érintésmentes aláírás, melynek köszönhetően a címzettnek nem kell érintkeznie a futár okostelefonjával és saját eszközén küldheti be a csomagátadás bizonyításaként szolgáló aláírást.  A ViddL futárok biciklivel, rollerrel vagy gyalog szállítanak Budapest belvárosában, így a startup évente több tonna CO2-től óvja meg a várost.

„Az utóbbi hetekben azt tapasztalhattuk, hogy a legtöbben felelősen az otthonmaradás mellett döntenek, és az emberek szeretnék, ha ki sem kellene lépniük az ajtón alapvető szükségleteik beszerzése érdekében. Mi a ViddL-nél sok kihasználatlan futár kapacitással rendelkezünk, és szeretnénk futárjainknak most minél több munkát adni, segítve őket ebben a nehéz időszakban.” – foglalja össze gondolatait és a HozdL elindításának mozgatórugóját Tüske Tamás, a cég ügyvezető- je.

A HozdL egy online platform, ahol pár kattintással bárki megrendelheti alapvető szükségleteit. A szolgáltató a beérkező igényeket feldolgozza, futárjai segítségével beszerzi, majd a megrendeléstől számított pár órán belül házhoz viszi a megvásárolt termékeket. A kívánság leadását követően a HozdL emailben értesíti ügyfeleit az ügylet minden fontos pontján, a beszerzést végző futár pedig telefonon veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval, amennyiben kérdése van a rendelésre vonatkozóan. A szolgáltatás díja 1.500 Forint, mely majdnem teljes egészében a futár pénztárcájában landol.

„Minél gyorsabban szerettünk volna reagálni a jelenlegi helyzetre, ezért úgy döntöttünk, hogy online rendszerünknek már egy olyan verziójával elő szeretnénk állni, ami közel sem a végleges. Úgy gondoljuk, hogy már ezzel is segíteni tudunk, később pedig az éles működésben szerzett tapasztalatokat is beépítve, folyamatosan bővítjük szolgáltatásunkat. Célunk, hogy napról napra fejlesszük működésünket, hamarosan pedig letölthetővé tesszük a HozdL alkalmazást is.

2020.03.25-én indítottuk szolgáltatásunkat, ügyfeleink Budapest V., VI. és VII. kerületeiben, illetve a II. és a IX. kerületek bizonyos részeiben rendelhetnek tőlünk.” – mondta Domán Dániel, a cég technológiai vezetője.

A szolgáltatásról minden információ rendelkezésre áll a https://hozdl.hu weboldalon, ahol nem csak megrendelések leadására, hanem futárként való jelentkezésre is lehetőség van.

A HozdL csapat várja továbbá azok jelentkezését, akik anyagilag támogatni szeretnék a kezdeményezés sikerességét, illetve hozzá akarnak járulni a szolgáltatás bővítéséhez. A HozdL csapat 100 db ingyenes kiszállítást ad a belső kerületben élő nyugdíjasok számára, ezzel is ösztönözve őket az otthonmaradásra. Aki tud, és szeretne hozzájárulni a szolgáltatás sikeréhez, az info@hozdl.hu email címen veheti fel a kapcsolatot a HozdL csapattal. A segítséget nyújtók névsora a szolgáltatás weboldalán lesz megtekinthető, hozzájárulás esetén.

A startup rövid távú céljai között szerepel például a területi kiterjesztés, a vásárlási érték növelése. Az éles működéssel párhuzamosan a fejlesztések gőzerővel zajlanak, hogy még jobb felté- telek álljanak az ügyfelek rendelkezésére. Addig is, a HozdL csapat mindenkinek a türelmét, megértését és együttműködését kéri, hiszen Róma sem egy nap alatt épült.

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások