Hirdetés

A legjobb kajákat viszi az irodaházak elé az újhullámos vállalkozás

Közel egy éve igazi, újhullámos, fiatal szereplővel bővült a foodtruck műfaja. Ezúttal azonban nem egy sokadik büfékocsi, hanem egy ötletes corporate szolgáltatás gurult a színre. A StreatRight elnevezésű event cég a szektorban főszezonnak mondható tavaszi és őszi időszakban egy többállomásos ebédszolgáltatással állt elő kifejezetten a sokszáz illetve sokezer dolgozót számláló multicégek számára. A koncepció egyszerű: a StreatRight a legmenőbb és legmegbízhatóbb hazai food truckokat közvetíti ki a nagyvállalatok irodaházaihoz.

“Rengeteg munkahely küzd az ebédválaszték szűkösségének problémájával. De még ha jó is a menza és a környék is jól ellátott, az ember hamar kipipálja az összes lehetőséget” – fogalmazta meg a projekt insight-ját Varjú Linda, projektmenedzser. Több mint 20 truckból álló portfóliójával erre a problémára nyújt megoldást a Streat Right szolgáltatása.

Az ‘Eat, Treat, Street’ szavak hármasából összeolvadt név találóan összegzi a csapat törekvéseit. “A manapság igen divatos food truck szolgáltatást házhoz visszük partnereinknek. Ez egy kiváló employer branding szolgáltatás lehet, de csak akkor, ha az ebédeltetés gyorsan és profin zajlik. Egy ízletes street food elfogyasztása a szabad levegőn nagyon fel tudja dobni egy irodista napját. Ráadásul a szolgáltatás a cégnek nem kerül semmibe” – fogalmazott Ónodi Szabó Mátyás, ügyvezető.

A Food Truck Office Tour elnevezésű roadshow olyan résztvevőkkel büszkélkedhet már, mint a Nokia Skypark, az Allianz Hungária, a K&H székház az IBM CIC, a KÉSZ Holding, a Budapest Bank a Thyssen-Krupp Hungary, hogy csak a legnagyobbakat említsük. A food truck eseményekre specializálódott cég szolgáltatásai 2019-ben tovább bővülnek. Partnerükkel a rendezvénypiacon 15 éve működő Hungary for Events-szel Coolinary néven új projektbe fogtak. Ez egy teljesen egyedülálló szintén corporate jellegű csapatépítő tréning szolgáltatás, melynek során a dolgozók kitalálhatják saját street food bizniszüket és kipróbálhatják magukat egy food truckban tervezéstől a tálalásig, a gamification eszközével így fejlesztve a csapattagok együttműködési készségét és kreativitását.

A projekttel itt ismerkedhettek meg bővebben.

Hackathon: kiberbiztonsági innovációs versenyt rendeznek magyar egyetemistáknak

A kibertér tele van időszerű kihívásokkal, amelyek rendkívüli hatással lehetnek a mindennapjainkra. Erre időszerű példa a 2022. május 7-én történt kibertámadás, amely az Egyesült Államok Colonial Pipeline rendszerét bénította meg. Egy számlázási szoftvert ért támadás, képes volt az ellátó láncra súlyos következményekkel hatni.

Bővebben

Szerezz 15 millió forintos támogatást az ötletedért és vedd fel a harcot a műanyagszennyezéssel!

Megnyílt a jelentkezés a Startup Plastic Surgery programra, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokra megoldást kereső startupoknak. Az akcelerátor programra október 10-ig várják olyan minimum két fős csapatok jelentkezését, akik innovatív ötleteikkel, termékeikkel, vagy technológiákkal járulhatnak hozzá a műanyagipar megújításához és a karbonsemleges jövőhöz.

Bővebben

A repoharak örökké aktuális dilemmáját most egy fizetési szolgáltató oldaná meg

Bér és borravaló küldése közvetlenül a személyzet kártyájára, beszállítók kifizetése, vagy akár a repoharak betétdíjának kártyára történő utalása néhány másodperc alatt – néhány példa arra, hogy a Mastercard Send hogyan teheti gyorsabbá, gördülékenyebbé és biztonságosabbá a vendéglátásban és a gasztronómiában történő fizetéseket.

Bővebben

Az hazai informatikusok pár éven belül külföldi munkaadónak fognak dolgozni?

Négyből három hazai informatikus valószínűnek tartja, hogy a következő két évtized során távmunkában külföldi munkaadónak fog dolgozni, és szinte minden szakember az IT-életpálya természetes részének tekinti a külföldre történő munkavégzést – derül ki egy friss kutatás eredményeiből. Az IVSZ értékelése szerint mindez nemcsak az egyébként is súlyos munkaerő-hiánnyal küzdő digitális munkaerőpiac szempontjából jelent újabb egyértelmű

Bővebben

Még sosem érte meg ennyire telekocsizni

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és utasként egyaránt mérlegelni kell, hogy milyen utazási forma lehet a leggazdaságosabb, különösen nagyobb távolságok esetében.

Bővebben

Közösségi támogatás megoldást hoz a tartalomgyártóknak a magyar startup

Általános nemzetközi trend, hogy a fogyasztók egyre inkább nyitottak arra, hogy pénzzel is támogassák a kedvenc tartalomkészítőiket. 2021-ben az ezzel kapcsolatos mikrotranzakciók összege átlépte 13,5 milliárd dollárt és az előrejelzések szerint ez az éves összeg hamarosan a duplájára nő. A válság miatti reklám és szponzorköltések kiesésével a médiumok, vloggerek és nonprofit szervezetek is nagyobb szerepet szánnak a közösségi támogatásnak. Nekik nyújt alternatívát a tranzakciós díj és akár áfa nélkül működő magyar Donably.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások