Hirdetés

A legjobb kajákat viszi az irodaházak elé az újhullámos vállalkozás

Közel egy éve igazi, újhullámos, fiatal szereplővel bővült a foodtruck műfaja. Ezúttal azonban nem egy sokadik büfékocsi, hanem egy ötletes corporate szolgáltatás gurult a színre. A StreatRight elnevezésű event cég a szektorban főszezonnak mondható tavaszi és őszi időszakban egy többállomásos ebédszolgáltatással állt elő kifejezetten a sokszáz illetve sokezer dolgozót számláló multicégek számára. A koncepció egyszerű: a StreatRight a legmenőbb és legmegbízhatóbb hazai food truckokat közvetíti ki a nagyvállalatok irodaházaihoz.

„Rengeteg munkahely küzd az ebédválaszték szűkösségének problémájával. De még ha jó is a menza és a környék is jól ellátott, az ember hamar kipipálja az összes lehetőséget” – fogalmazta meg a projekt insight-ját Varjú Linda, projektmenedzser. Több mint 20 truckból álló portfóliójával erre a problémára nyújt megoldást a Streat Right szolgáltatása.

Az ‘Eat, Treat, Street’ szavak hármasából összeolvadt név találóan összegzi a csapat törekvéseit. „A manapság igen divatos food truck szolgáltatást házhoz visszük partnereinknek. Ez egy kiváló employer branding szolgáltatás lehet, de csak akkor, ha az ebédeltetés gyorsan és profin zajlik. Egy ízletes street food elfogyasztása a szabad levegőn nagyon fel tudja dobni egy irodista napját. Ráadásul a szolgáltatás a cégnek nem kerül semmibe” – fogalmazott Ónodi Szabó Mátyás, ügyvezető.

A Food Truck Office Tour elnevezésű roadshow olyan résztvevőkkel büszkélkedhet már, mint a Nokia Skypark, az Allianz Hungária, a K&H székház az IBM CIC, a KÉSZ Holding, a Budapest Bank a Thyssen-Krupp Hungary, hogy csak a legnagyobbakat említsük. A food truck eseményekre specializálódott cég szolgáltatásai 2019-ben tovább bővülnek. Partnerükkel a rendezvénypiacon 15 éve működő Hungary for Events-szel Coolinary néven új projektbe fogtak. Ez egy teljesen egyedülálló szintén corporate jellegű csapatépítő tréning szolgáltatás, melynek során a dolgozók kitalálhatják saját street food bizniszüket és kipróbálhatják magukat egy food truckban tervezéstől a tálalásig, a gamification eszközével így fejlesztve a csapattagok együttműködési készségét és kreativitását.

A projekttel itt ismerkedhettek meg bővebben.

Hogyan építs lokális ökoszisztémát? A Nagyváradi Tech Hub példáján keresztül bemutatjuk

A romániai Nagyvárad történelmi okokból sokáig az olyan üzleti és IT fellegvárak, mint Bukarest vagy Kolozsvár árnyékában volt kénytelen élni. Ezen a helyi gazdasági szereplők a városvezetéssel összefogva próbálnak változtatni, és feltenni Nagyváradot a térképre. Ennek érdekében a politika nem rest megfogadni azt, amit a tőlük független szakemberek mondanak, és támogatni projektjeiket. A Nagyváradi Tech

Bővebben

Amíg nem sikerül skálázni az újságírók számát, addig a média kihagyott ziccer marad a startup-ökoszisztéma számára

Nagy szükség lenne egy virágzó, plurális médiakörnyezetre a startupvilágban, ami tisztítani tudja az ökoszisztémát, és ami rendszerszinten képes betölteni az ökoszisztéma fejlesztését szolgáló funkciók sokaságát. A közéletben az újságírók képesek ilyesfajta hatást elérni – csak az ottani piac éppenséggel nem kong úgy az ürességtől, mint a startupmédia.

Bővebben

Oszkó Péter: Még a startup-ökoszisztémában is csak szégyenlősen beszélünk a pénzügyeinkről

Az OXO vezetője szerint mindenki titkolja, hogy milyen értékelés mellett mekkora befektetést kapott, és hogy egy exitnél kinek mennyi jutott. Pedig ha transzparensen beszélnénk a pénzügyeinkről, segíthetnénk a szereplőknek abban, hogy jobb döntéseket hozzanak.

Bővebben

10 grafikon arról, hogy hogyan alakulnak az AI kockázati befektetések a világon és Európában

A generatív AI szárnyal, a startupok az applikációk világában keresik a mesterséges intelligencia felhasználását, az európai befektetések pedig az AI által optimalizált működést, a robotikát és a gyógyszerkutatást részesítik előnyben. Mutatjuk a Dealroom friss statisztikáit.

Bővebben

Hogyan legyél sikeres intézményi befektető nélkül Magyarországon? Bemutatjuk a Screvo-t

A különböző márkák nyereményjátékait egy platformra terelő Screvo alapítóit nem vetette fel a pénz – ahelyett azonban, hogy egyből egy intézményi befektetőhöz rohantak volna az ötletükkel, inkább tudatosan felmérték, hogy meddig ér a takarójuk, a piaci igények szerint fejlesztettek prototípust, és a befektetési feltételek teljesítése helyett a sales-re koncentráltak. Az eredmény: visszatérő multi ügyfelek, dinamikus

Bővebben

Változás az innovációs politikában: Lemondott Csák János kultúráért és innovációért felelős miniszter, már meg is van az utódja

Csák azért mond le, mert szerinte a négy évre tervezett munkát két év alatt sikerült elvégezni, és átadná a stafétabotot a fiataloknak. Helyét Hankó Balázs eddigi innovációért és felsőoktatásért felelős államtitkár veszi át.

Bővebben

Honnan tudhatod, hogy jó startupalapító lehet belőled?

Legyél megszállott az ötleteddel kapcsolatban, mérd fel, hogy kik segíthetneked neked mentorként, az ördög ügyvédjeként és társalapítóként, valamint legyél kitartó, és úgy alakítsd az ötleted, hogy az tényleg a leendő ügyfeleid igényeit elégítse ki: ezek Zoe Hewitt, a londoni Sequoia Capital tehetségek felkutatásáért felelős alelnökének tippjei.

Bővebben

Harmadik éve stagnál a magyar startup-ökoszisztéma a StartupBlink jelentése szerint

A StartupBlink 2024-es ökoszisztéma-jelentésében az 50. legfejlettebb startup-ökoszisztéma a magyar. Hazánk legnagyobb előnye az üzleti tevékenységekkel kapcsolatos alacsony rezsiköltségek és az alacsony megélhetési költségeket, míg a legnagyobb hátránya az IT szakemberek kivándorlása. Mutatjuk a részleteket.

Bővebben