A legjobb kajákat viszi az irodaházak elé az újhullámos vállalkozás

Közel egy éve igazi, újhullámos, fiatal szereplővel bővült a foodtruck műfaja. Ezúttal azonban nem egy sokadik büfékocsi, hanem egy ötletes corporate szolgáltatás gurult a színre. A StreatRight elnevezésű event cég a szektorban főszezonnak mondható tavaszi és őszi időszakban egy többállomásos ebédszolgáltatással állt elő kifejezetten a sokszáz illetve sokezer dolgozót számláló multicégek számára. A koncepció egyszerű: a StreatRight a legmenőbb és legmegbízhatóbb hazai food truckokat közvetíti ki a nagyvállalatok irodaházaihoz.

“Rengeteg munkahely küzd az ebédválaszték szűkösségének problémájával. De még ha jó is a menza és a környék is jól ellátott, az ember hamar kipipálja az összes lehetőséget” – fogalmazta meg a projekt insight-ját Varjú Linda, projektmenedzser. Több mint 20 truckból álló portfóliójával erre a problémára nyújt megoldást a Streat Right szolgáltatása.

Az ‘Eat, Treat, Street’ szavak hármasából összeolvadt név találóan összegzi a csapat törekvéseit. “A manapság igen divatos food truck szolgáltatást házhoz visszük partnereinknek. Ez egy kiváló employer branding szolgáltatás lehet, de csak akkor, ha az ebédeltetés gyorsan és profin zajlik. Egy ízletes street food elfogyasztása a szabad levegőn nagyon fel tudja dobni egy irodista napját. Ráadásul a szolgáltatás a cégnek nem kerül semmibe” – fogalmazott Ónodi Szabó Mátyás, ügyvezető.

A Food Truck Office Tour elnevezésű roadshow olyan résztvevőkkel büszkélkedhet már, mint a Nokia Skypark, az Allianz Hungária, a K&H székház az IBM CIC, a KÉSZ Holding, a Budapest Bank a Thyssen-Krupp Hungary, hogy csak a legnagyobbakat említsük. A food truck eseményekre specializálódott cég szolgáltatásai 2019-ben tovább bővülnek. Partnerükkel a rendezvénypiacon 15 éve működő Hungary for Events-szel Coolinary néven új projektbe fogtak. Ez egy teljesen egyedülálló szintén corporate jellegű csapatépítő tréning szolgáltatás, melynek során a dolgozók kitalálhatják saját street food bizniszüket és kipróbálhatják magukat egy food truckban tervezéstől a tálalásig, a gamification eszközével így fejlesztve a csapattagok együttműködési készségét és kreativitását.

A projekttel itt ismerkedhettek meg bővebben.

Díjazzák a nonprofit szervezetek innovációit

Az animációs lézerprojektor terve, egy kórházi szolgáltatásokat értékelő online felület, illetve egy egészséges, környezettudatos táplálkozást támogató alkalmazás is az Invitech InnoMax Díjának győztesei között volt. A díj ebben az évben a nonprofit szervezetek innovációs törekvéseire fókuszált. 

Bővebben

A legújabb technológiával térképezik fel Magyarországot

A legújabb technikával felszerelt autókkal járják be az utakat, és nagy pontossággal rögzítik az útadatokat, így az útburkolati jeleket és a KRESZ-táblákat egyaránt a HERE munkatársai. A helyalapú felhőszolgáltató, áprilistól végzi a rendkívül pontos, 3D-s feltérképezést Magyarországon, hogy a világ legfejletteb térképét biztosítsa.

Bővebben

Még több közös elektromos robogó Budapesten

50 elektromos robogóval indult el tavaly nyáron az E.ON és a blinkee.city együttműködése. A kulcsnélküli, mobilalkalmazáson keresztül kezelhető közösségi elektromos robogómegosztó rendszer hamar népszerűvé vált a budapestiek körében. Ősszel 30, most pedig újabb 70 blinkee állt forgalomba, így már 150 jármű érhető el Budapesten. 40 százalékkal tovább bővül a zóna is, ahol a robogókat a használatot követően otthagyhatják a felhasználók.

Bővebben

Ők tették meg az első lépést a nemzetközi piac felé

A Startup Campus és az INPUT Program közös szervezésének köszönhetően három magyar startup mutatkozott be Európa legnagyobb digitális egészségügyi konferenciáján, a DMEA Connecting Digital Health elnevezésű rendezvényen Berlinben, április 9-11. között. Az innovatív vállalkozások képviselői több mint 100 partnertalálkozón vettek részt, mely megbeszélések az elkövetkező hónapokban alakulhatnak üzleti eredménnyé.

Bővebben

Így spórold meg egy nyaralás árát okos bevásárlással

Bevásárolni mindig a lehető legjobb áron? Sokan csak álmodoznak róla, pedig a Start it @K&H-ban működő Smartkosár.hu csapata éppen erre a minden háztartást érintő problémára talált megoldást. A bevásárlást forradalmasító startupra már a befektetők is felfigyeltek, hiszen nemrég több mint 200 millió forintos tőkeinjekciót kapott a növekedéséhez, miközben ötletükre a Cápák között befektetői is ráharaptak.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások