Hirdetés

A legismertebb kozmetikai márka is felszáll az innovációs hullámra

Az AVON a Women Startup Competition fő támogatójaként egy beauty akcelerátor program keretein belül a női startupokat keresi Európa-szerte. A verseny végén a három legjobb beauty-tech csapat iszemélyre szabott mentorálásban részesül, illetve üzleti együttműködésre is lehetőséget kaphat az AVON-nal.

A női startupok és vállalkozások aránya Európában ma 27%, a női befektetők pedig mindössze 7%-ban vannak jelen az üzleti életben. Magyarországon a női tulajdonban lévő vállalkozások aránya 28%[1], amit sokan még mindig nagyon kevésnek ítélnek. Az AVON, alapítása óta, több mint 130 éve támogatja a nők önmegvalósítását, vállalkozói szellemét és jólétét. Ennek egyik legfontosabb eleme, hogy olyan lehetőségeket teremtsen a nők számára, amelyek segítségével fenn tudják tartani önmagukat és saját egzisztenciájuk legyen. Az előző adatok fényében a vállalat ezen törekvése nem csak évtizedekkel ezelőtt volt lényeges, hanem napjainkban is kiemelten fontos.

A Women Startup Competition-nel való partnerség révén az AVON éppen ezért a szépségipari befeketéseket hivatott támogatni, bízva abban, hogy a női startupok teljesen új generációjának létrejöttét és működését tudja ezáltal ösztönözni. A versenyre való nevezés egyik alapfeltétele ugyanis, hogy a csapat alapítóinak nemek szerinti megoszlása harmonikus (50-50%-os), vagy többségben női (> 50%-os) alapítói hányadú legyen.

Az AVON akcelerátor programja a versenyen belül egy külön alkategóriaként fut, amelyre szeptember végéig online várják a kifejezetten szépségipari, beauty-tech, femtech, e-commerce alapú női startupok jelentkezését. A legjobb három induló meghívást kap a november végén megrendezendő londoni döntőre, ahol nemzetközi befektetők, startup mentorok és vállalati vezetők előtt prezentálhatják ötleteiket. A nyertes pedig egy iparág specifikus, személyre szabott mentorálásban részesül, illetve amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás beépíthető az AVON jelenlegi működési körébe, úgy a vállalat nyitott az üzleti együttműködésre is egy kísérleti projekt keretein belül.

A versenyről információ és a jelentkezés feltételeiről bővebben: http://www.womenstartupcompetition.com

[1]  Mastercard Index of Women Entrepreneurs (MIWE) 2018

 

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben

Az Egyesült Államok piaca továbbra is nyitott az innovatív cégekre – ezzel biztatják a magyar startupokat az amerikai szereplők

A mostani bizonytalan időkben is van keresnivalójuk az európai és magyar cégeknek az USA piacán, és ezt olyan szereplők állítják, mint a JP Morgan vagy a Florida állami gazdaságfejlesztési vezetők. Arról, hogy milyen visszhangokat hall mostanában az amerikai piacról, és miben kell segítség a magyar cégeknek az amerikai piacra lépéshez, Pazaurek Pirossal, az USA Accelerator

Bővebben