Hirdetés

A kedvenc éttermeink online jelenlétén segít a fiatal csapat

Valószínűleg te is többször voltál már abban a helyzetben, amikor a kedvenc éttermedet csak telefonon keresztül tudtad elérni, vagy hosszas keresgélés után találtad meg valamelyik gyűjtő app éttermei között. A Oneminorder neked segít közvetetten!

Hogy miért mondjuk azt, hogy a Oneminorder közvetetten? A Softver Service modellre épülő startup három szolgáltatást nyújt, éttermek számára: személyre szabott applikáció letöltését, személyre szabott weboldal készítését, illetve egyedi marketing megoldásokat, ezáltal megkönnyítve és leegyszerűsítve az éttermek munkáját, mellyel hozzád is könnyebben eljuthatnak kedvenc éttermeid legfinomabb fogásai!

Az étterem tulajdonosoknak az esetek 80%-ában nincsen idejük és pénzük sem arra, hogy már a kezdetektől fogva weboldalt létrehozzanak, külön applikációt fejlesszenek maguknak, vagy egy marketing specialistát alkalmazzanak. Ilyenkor különböző gyűjtő applikációkhoz csatlakoznak és elvésznek a kínálat sokaságában.”

„Mi pont ezért hoztuk létre a Oneminorder-t, hogy segítsünk a vezetők helyzetén.”

mondja Nagy Nándor, a cég alapítója.

A cég három éve alakult és mára már a második körös befektetésükre készülnek. Az alapítóknak akkor jött az ötlet, mikor kedvenc éttermükben ebédeltek és rádöbbentek, hogy ha akarnának se tudnának online ételt rendelni, mivel se weboldala se applikációja nincsen az étkezdének. Ekkor találták ki, hogy egy olyan vállalkozást indítanak, amely hasonló helyzetű éttermek számára nyújt segítségét.

Az elképzelés rendkívül egyszerű: ügyfeleink több csomag közül választhatnak. Csomagtól függően a következő szoftver szolgáltatásokat nyújtjuk: letölthető applikációt, melyet személyre tudnak szabni és a saját igényeik szerint tudják alakítani, POS softvert, weboldal készítést, marketing startégiát és chatbot fejlesztést.

A csapat jelenleg saját jövőjét tervezik és formálja a piaci igényeknek megfelelően. Az elkövetkező években nem csak a hazai piacot szeretnék segíteni, de a külföldi lehetőségeket is kihasználva új piacokra lépni. Ezzel hosszú távon 150%-os növekedés generálni.

A Oneminorder csapata a kezdetektől fogva kitartóan küzd a kitűzött célok eléréséért és a felmerűlő nehézségeket igyekeznek a leggyorsabban és a leghatékonyabb módon legyőzni.

„Azt gondolom, hogy egy vállalkozást csak akkor lehet sikerre vinni, ha az ötlet és a munka aránya 10-90%-ban oszlik meg. Egyértelműen szükség van egy olyan ötletre és termékre, amely megoldást nyújt a piac számára, azonban kitartó munka és szorgalom nélkül nem lesz képes a csapat validálni magát a piacon. Fontos, hogy az apró dolgoknak örülni tudjunk. Én örülök, hogy nekünk már az is sikerélmény volt, amikor első megrendelések felbukkantak.” – tette hozzá Nándor.

Egyre élesebb a verseny a magas színvonalú AI-szakemberekért – a Microsoft és az ElevenLabs is új szakemberekkel erősíti csapatát

Az egyik Európából, a másik az USA-ból csábított át magához magas minőségű AI-kutatókat és -mérnököket. De mi hajtja fel a szakemberek iránti keresletet, és mikor szűnhet meg a tehetséghiány?

Bővebben

Nagy lehetőség van a magyar startupokban arra, hogy gyorsan nemzetközi szintre emelhessék a technológiájukat – mondja Pierre Martensson, a Scale Factory alapítója

A Scale Factory nem az USA-ba, hanem az ázsiai és csendes-óceáni piacokra akarja kilőni a CEE régió startupjait és scaleupjait. De miért pont oda? Mire kell figyelned, ha kelet felé akarsz terjeszkedni, és mivel kell rendelkezned, ha a Scale Factory segítségével akarsz külföldön skálázódni? Ezekről kérdeztük Pierre Martenssont, a Scale Factory alapítóját és ügyvezető partnerét.

Bővebben

Egy női alapító vallomásai – ezzel a címmel indít új podcastot Meghan Markle

A brit királyi család tagja 8 epizódon keresztül folytat beszélgetéseket női vállalkozókkal a karrierjükről, és arról, hogy nőként hogyan lehet sikeresen vállalkozást építeni.

Bővebben

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

„There is great potential in Hungarian startups to quickly elevate their technology to an international level,” says Pierre Martensson, founder of The Scale Factory

The Scale Factory aims to launch scaleups from the CEE region into the Asian and Pacific markets rather than the U.S. But why there? What should you consider if you want to expand eastward, and what do you need to have in place if you want to scale internationally with The Scale Factory’s support? We

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben