Hirdetés

A járvány miatt nehéz helyzetbe került hoteleknek kínál segítséget egy hazai startup

Díjmentesen elérhető, chat alapú megoldást kínál egy budapesti startup a járvány miatt bajba jutott hazai szállodáknak. A Bonomi Asszisztens reagál a várhatóan megnövekvő ügyfélszolgálati igényekre, és segít a járvány utáni újrakezdésben.

A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzetben a közel 1200 hazai szálloda legtöbbje a működés átmeneti felfüggesztésére kényszerült. A foglalások száma már március elejétől csökkenni kezdett, és az elbizonytalanodott vendégek jelenleg kivárnak nyaralási terveik véglegesítésével.

A vis maior helyzet miatt törölt foglalások átszervezése és az újranyitás megfelelő kommunikálása a vendégek felé komoly kihívás elé állítja a hotelek munkatársait. A Facebook Messengeren működő Bonomi Asszisztens egyszerűen elérhetővé teszi a legfontosabb és legaktuálisabb információkat, így csökkentve a megválaszolásra váró kérdések számát.

A kényszerű szünetet kihasználva sok helyen hozzáláttak az esedékes felújításokhoz, és vannak, akik – brandjük építésével vagy marketingstratégia kidolgozásával – már most elkezdtek felkészülni arra a kiélezett versenyhelyzetre, amit az újraindulás jelent majd.  A Bonomi Asszisztens hatékonyan támogatja a kuponok és utalványok értékesítését, így a leendő vendégek már előre elköteleződve várják, hogy újra foglalhassanak.

A 2008-as válság tapasztalatai, valamint a járvány eddigi lefolyása alapján valószínűsíthető, hogy a turizmus már 2020 második felében lendületes növekedésnek indulhat, elsőként belföldön, majd a bizalom erősödésével nemzetközileg is. Az ingyenes csomaggal szeretnénk segíteni a hazai turizmus talpraállását, hiszen ez nem csak a vendégeknek és a szállodáknak, hanem az ágazat összes szereplőjének közös érdeke.  – mondja Dencs Gábor, a Bonomi alapítója.

A Bonomi 2019 óta van jelen a szálloda-technológiai piacon. A Facebook Messenger platformon működő Bonomi Asszisztens egyszerre segíti a hotel munkáját és szolgálja a vendégek kényelmét, az érdeklődők megszólításától a vendégek visszajelzéseinek a gyűjtéséig. Az Asszisztens folyamatos fejlesztésének része a különböző szállodai rendszerekkel való integráció kialakítása és a szövegfelismerő automatizmus tökéletesítése. 2020 márciusáig 6 hazai hotel kezdte el használni az Asszisztenst, az ingyenes csomaggal kapcsolatban pedig már 15 szálláshely jelezte érdeklődését. A járvány lecsengése után a Bonomi kilép a nemzetközi piacra, elsősorban a régió országait célozva.

További információ a bonomi.io/covid weboldalon illetve a medium.com/bonomi blogon érhető el.

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben

Az Egyesült Államok piaca továbbra is nyitott az innovatív cégekre – ezzel biztatják a magyar startupokat az amerikai szereplők

A mostani bizonytalan időkben is van keresnivalójuk az európai és magyar cégeknek az USA piacán, és ezt olyan szereplők állítják, mint a JP Morgan vagy a Florida állami gazdaságfejlesztési vezetők. Arról, hogy milyen visszhangokat hall mostanában az amerikai piacról, és miben kell segítség a magyar cégeknek az amerikai piacra lépéshez, Pazaurek Pirossal, az USA Accelerator

Bővebben