Hirdetés

A járműmegosztás egyre népszerűbb itthon is

A nyáron indult blinkee.city alkalmazás, az E.ON támogatásával működő környezetbarát, állomások nélküli budapesti elektromos robogómegosztó rendszer rendkívül népszerű.

A nyáron 50 robogóval indult környezetkímélő és trendi közlekedési lehetőség olyannyira kedveltté vált, hogy október 1-től további 30 járművel bővül – amelyből 10 szeptembertől már forgalomba is állt. Az indulás óta eltelt rövid idő alatt 12 400 felhasználó regisztrált az alkalmazásba, nyáron naponta átlagosan 340-szer bérelték ki a robogókat. Az energiavállalat és a magyar startup már azon dolgozik, hogy rövidesen több magyar nagyvárosban is elindul hasson a Budapesten megkedvelt szolgáltatás.

Az E.ON elkötelezett a környezetkímélő és fenntartható projektek támogatása mellett, ezért támogatja energiájával a blinkee.city közösségi robogórendszerét. Az állomások nélküli járműmegosztó rendszer egyszerre teszi tisztábbá, gyorsabbá, csendesebbé és költséghatékonyabbá a városi közlekedést, illetve ad 100%-ban környezetkímélő megoldást a dugókra és parkolási problémákra.

Az aktív robogósok átlagosan 30 percig használják a járműveket, július-augusztusban naponta átlagosan 340 bérlés volt. Októbertől a blinkeezők igényei alapján nemcsak a robogók száma emelkedik, de a zóna is nő, ahol a járművet otthagyhatják a felhasználók.

„Az elmúlt hónapok pozitív statisztikái alapján a blinkee.city csapata nevében büszkén mondhatom, hogy a 100% elektromos robogóinkból álló flotta  ékköve lett a hazai járműmegosztó rendszereknek, és minden a használatához kapcsolódó pozitív tulajdonságával hozzáadott értéket teremt városunknak”

– mondta Varsányi Tamás, a Blinkee.city Kft. ügyvezető igazgatója.

A blinkee.city robogókkal igazán fantasztikus érzés közlekedni, hiszen egyszerre digitális, gyors és könnyű! A népszerűsége jól mutatja a létjogosultságát, nagyon örülünk neki, hogy ennyien használják és szeretik. A blinkee.city robogói olyanok, mint az E.ON új termékei: jövőbe mutatóak, egyszerűek, rugalmasak és személyre szabottak” – fogalmazott Kiss Attila, az E.ON Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója, aki maga is használja a csendes és környezetkímélő robogózást.

A kulcsnélküli közösségi elektromosrobogó-megosztó rendszer mobil alkalmazáson keresztül kezelhető. A felhasználó egy regisztrációt követően az applikáció térképének segítségével tudja kiválasztani a legközelebbi elérhető járművet. A szolgáltatás használatához nem szükséges egy előre feltöltött pénzügyi keret, mivel a fizetés percdíj alapú. A robogókat bárki vezetheti, aki elmúlt 16 éves és 6 hónapnál régebbi, AM kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik.

A járművek cserélhető akkumulátorait folyamatosan ellenőrzik a blinkee.city szakemberei, és cserélik azokat, amelyek feltöltésre szorulnak.

Természetesen a gondtalan vezetés mellett a biztonság a legfontosabb, így a járműveken kötelező a bukósisak viselete, amely a robogók alapfelszereltségéhez tartozik.

Az E.ON hisz abban, hogy egy az innovációra nyitott energiavállalat számára mára elengedhetetlen, hogy úgy végezze tevékenységét, hogy közben egy élhetőbb holnapért is tesz, így a vállalat évek óta az e-közlekedéshez kapcsolódó szolgáltatásokat is nyújt: a töltők értékesítése mellett elvégzi azok kivitelezését, biztosítja a folyamatos üzemeltetést és a villamos energiát is. Több partnere számára pedig E-flotta, azaz elektromos autó bérleti szolgáltatást nyújt egyre szélesebb körben.

 

Egy női alapító vallomásai – ezzel a címmel indít új podcastot Meghan Markle

A brit királyi család tagja 8 epizódon keresztül folytat beszélgetéseket női vállalkozókkal a karrierjükről, és arról, hogy nőként hogyan lehet sikeresen vállalkozást építeni.

Bővebben

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben