Hirdetés

A Facebook továbbra is visszaél a privát beszélgetéseinkkel?

A Viber vezérigazgatója szerint csakis a felhasználó döntheti el, hogy milyen információt szeretne megosztani másokkal.

A New York Times birtokába jutott dokumentumok szerint a Facebook több mint 100 óriásvállalatnak biztosított közvetlen hozzáférést a felhasználók személyes profiljaihoz és posztjaihoz, számos esetben pedig az emberek privát beszélgetéseihez is. Eközben hónapok óta próbálja meggyőzni a közvéleményt, hogy mindent elkövetnek felhasználóik személyes adatainak védelme érdekében.

Ahogy a kiszivárgott dokumentumokból kiderült, többek között a Netflix, Spotify, és az Amazon is hozzáférhetett a Facebook felhasználók privát beszélgetéseihez, amelyekből később piaci- és pénzügyi előnyökre tettek szert.

Közéleti szereplők, adatszakértők és dühös Facebook felhasználók ezreinek negatív megjegyzései árasztották el a médiát és a közösségi oldalakat miután kiderült, hogy a Facebook továbbra is visszaél a felhasználók személyes adataival és magánéletükkel.

Djamel Agaoua, az egyik legnépszerűbb kommunikációs alkalmazás, a Viber vezérigazgatója nyílt levélben reagált az újabb botrányra és tanácsokkal látta el azokat, akik továbbra is szeretnék, hogy beszélgetéseik privátak maradjanak az általuk használt üzenetküldő applikációban.

Felsorolásában kiemeli, hogy a Viberben alapértelmezetten működő végponttól-végpontig tartó titkosítás az egyetlen megoldás, ha biztosak akarunk lenni abban, hogy személyes online terünkbe senki se avatkozhasson bele.

A védelem garantálja, hogy csak azok az emberek férhetnek hozzá információinkhoz, akik részt vettek a beszélgetésben.

Agaoua végül kiemelte, hogy a vállalatoknak nincs joga átvenni az irányítást a felhasználóktól személyes adataikat illetően: „Az online jelenlét nem jelenti azt, hogy minden, amit megosztunk rajta, az másokra is tartozik. Csakis a felhasználó döntheti el, hogy milyen információt oszt meg másokkal, hogy mások láthatják-e, hogy mikor elérhető online, illetve, hogy elolvasta-e már a neki küldött üzeneteket.”

Ukrajnával karöltve erősítik a régiós ökoszisztémát a V4-ek: elindult a V4-Ukraine Talent Fusion Program

A program célja, hogy komplex eszközökkel segítse a térség ígéretes innovátorait, enyhítve ezzel a régió innovációs problémáin: a tőke- és diverzitáshiányon, illetve a tehetségek kivándorlásán. Mit kínál a program, és kik jelentkezhetnek? Mutatjuk!

Bővebben

Egyetemista vállalkozó vagy? Mutatunk egy jó kiugrási lehetőséget!

A Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) hazai fordulóját február 15-én rendezik a Youth & University Entrepreneurship Day keretében. A versenyzők értékes partneri felajánlásokat szerezhetnek, a győztes pedig a nemzetközi pitch verseny regionális fordulójába is továbbjut.

Bővebben

Hulladékhő-hasznosítás, közösségi szerszámkölcsönzés, felvilágosítást segítő app – ilyen projektek mutatkoztak be az SZTE HSUP Ötletversenyén

A Szegedi Tudományegyetem hagyományosan egy verseny keretében dönti el, hogy a Hungarian Startup University Program második félévében milyen hallgatói projekteken fognak dolgozni a résztvevők. Fényképes beszámolóban hozzuk a részleteket!

Bővebben

Tap’n’Drink: Az Educatio Kiállítás remek bemutatkozási lehetőség az olyan innovatív startupoknak, mint mi

Akkreditált italcsapoló kurzust ugyan nem indítottak, de így is rengeteg látogatót vonzott az önkiszolgáló csapoló rendszert fejlesztő Tap’n’Drink az Educatio Kiállításon. De miért érte meg ez a startupnak, mennyire vonzotta a fiatalokat az innováció, és mit lehet tenni akkor, ha egy szemfüles diák a műszaki részleteket firtatja? Fazekas Mátét, a Tap’n’Drink alapítóját kérdeztük.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások