Hirdetés

A díjnyertes babakocsi startup berobbant a családosok körében

Az üzleti kategória arany helyezése mellett a különdíjat is elhozta Nyári Fruzsina és a Flora MiniWash babakocsi startup a Vodafone és a Kreatív Ready néven meghirdetett versenyében. A Ready célja az volt, hogy ösztönözze, és elismerje azokat a vállalkozásokat, akik a legjobban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz és a nehézségeiket sikerré formálták. Nyári Fruzsina nyáron nyitotta meg Magyarország első babakocsi-mosodáját.

Hirdetés

Hétszáz óránként egy alkalom – az átlagos magyar családban ennyi óra intenzív babakocsi-használatra jut egyetlen alapos mosás, takarítás és fertőtlenítés. Érthető: babakocsit takarítani fárasztó és a legtöbb családban nincs lehetőség mosni, kiteregetni és megvárni a hosszú száradási időt. Pedig mindenki szeretné, ha kisbabája tiszta környezetben élhetne, a fokozott figyelem pedig a legkisebbeknek is kijár. Erre a jelenségre hozott megoldást a kétgyermekes édesanya és vállalkozó Nyári Fruzsina: júniusban Flora MiniWash néven megnyitotta Budapest első professzionális babakocsi-mosodáját.

A Flora MiniWash arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy a babakocsik és a baba környezete ugyanúgy megérdemli az alapos, professzionális tisztítást és fertőtlenítést, mint szőnyegünk, kabátunk vagy épp autónk.

„Szolgáltatásunk elindításával nem azt szeretnénk üzenni, hogy a boldog gyermekkornak feltétele a fényesre súrolt babakocsi és a makulátlan tisztaság. A mi kisbabánk is üldögélt már kiflimorzsán vagy nyalta meg a kapaszkodót a villamoson, amíg nem figyeltünk. Az elmúlt időszak azonban sokakat rádöbbentett, hogy a tisztaságot nem lehet félvállról venni, fontos, hogy azért megfelelő eszközökkel, rendszerességgel és tudatosan tegyünk” – mondja Nyári Fruzsina.

A babakocsi startup néhány hónap alatt berobbant a családosok körében: Fruzsináék 200 babakocsi és autósülés mosásán vannak túl, 110 liter környezetbarát mosószer fogyott el náluk és több magánbölcsödénél végeztek már csoportos babakocsi-mosást. 60 házhozszállítást végeztek és a babakocsik és autósülések mellett tisztítottak etetőszéket, babaöblöt, utazóágyat és járókát is.

„Örömmel tölt el minket, hogy a Ready verseny zsűrije díjazta azt, hogy a covid-okozta válságban képesek voltunk megrázni magunkat és egy friss ötlettel új piacot nyitottunk Magyarországon.”

“Vállalkozásunkban több olyan édesanyának is sikerült munkát adnunk, akik a tavaszi hullámban veszítették el állásukat és most részmunkaidőben, család mellett tudnak nálunk dolgozni, ráadásul a babakocsik tisztítási folyamata végén, látva a ragyogó járműveket, minden nap hasznosnak és sikeresnek érezhetik magunkat – mondja Nyári Fruzsina tulajdonos.

A pályázat megerősített minket terveinkben: vidéki nyitásokra készülünk és szeretnénk bővíteni professzionális eszközparkunkat, a mosási szolgáltatást pedig varrodával bővítenénk. A fenntarthatóság a válság alatt is alapelv: számunkra akár egy 4-5 éves babakocsi sem kidobandó, hanem megmentésre váró érték és ügyfeleink gyakran nem hisznek a szemüknek, hogy profi körülmények között milyen eredményes face-liftingen esnek át ezek az eszközök.”

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások