Hirdetés

A Cápák között különdíjasát segítette egy marketingkommunikációs partner

Az RTL Klub Cápák között műsorának pénzügyi mentoraként a K&H minden évben különdíjat oszt. Idén az 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram győztese a Ricely rizsalapú ital és annak megálmodója lett. A program részeként a Ricely az értékesítés felpörgetéséhez online marketing támogatást kért, melynek szakmai partnere a DisplayNOW hirdetési webshop volt. A DisplayNOW a kis- és középvállalkozásokat segíti a márka- és kampányismertség növelésében, mivel ahhoz nem elég csak közösségimédia-megoldásokban gondolkodni.

Az RTL Klub Cápák között című üzleti show pénzügyi mentoraként a K&H minden évben olyan vállalkozókat keres, akik képesek innovatívan a fenntarthatósághoz, az élhetőbb jövő építéséhez is hozzájárulni.

A „K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj” idei nyertese a Ricely, Valentinyi Fruzsina vállalkozásának terméke. A Ricely egy rizs alapú, vegán, adalékanyag- és allergénmentes, gyümölcsös ital, amely magas szénhidráttartalmának köszönhetően akár a főétkezést is helyettesítheti, vagy természetes, tápláló, húsmentes alternatívát kínálhat a snack- és gyorsételek helyett. Fruzsina rizstermeltetéssel foglalkozó családi vállalkozásukat kibővítve álmodta meg a terméket, amely újszerűsége mellett a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe veszi: a termék csomagolása környezetbarát és újrahasznosítható, az alapanyagként felhasznált rizs pedig hazai termelőktől származik.

A különdíjjal járó mentorprogram megvalósításában a DisplayNOW hirdetési webshop is közreműködött marketingkommunikációs partnerként. A mentorprogramon belül Valentiny Fruzsina, a Ricely ügyvezetője a K&H szakértőjének segítségével elsajátította a pénzügyi tervezés alapjait, az értékesítés felpörgetéséhez pedig online marketing támogatást kért, melynek szakmai partnere a DisplayNOW.net hirdetési webáruház volt. A cél az volt, hogy egy olyan tudatos marketingkampányt állítsanak össze, amely országos szinten meg tudja ismertetni a vásárlókkal a terméket.

A márkaismertség növeléséhez nem elég csak közösségimédia-megoldásokban gondolkodni. Több felületen kell kommunikálni a terméket.” – mondja Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója. „A DisplayNOW hirdetési webáruházat azért hoztuk létre, hogy a kampánymenedzsmenttel kapcsolatos feladatokkal ne legyen gondja a vállalkozásoknak, ezzel együtt ismert hazai weboldalakon hirdetve mégis új szintre emelhessék a marketingkommunikációjukat.” – teszi hozzá.

A konzisztens márkaépítésnek kiemelkedő szerepe van, főleg a nem piacvezető márkáknál. A DisplayNOW előnye, hogy a hirdető partnerek extra egyeztetések és adminisztráció nélkül tudnak kampányt rendelni, de a külföldi szolgáltatók megoldásaival szemben személyes kampánymenedzsmentet kapnak a folyamat során ugyanakkor teljes átláthatóság mellett nyomon követhetik a kampány eredményeit saját fiókjukon keresztül.

A DisplayNOW és a Ricely egyeztették a kommunikációs célokat, közösen meghatározták a hirdetési stratégia főbb sarokpontjait. Fruzsina testreszabott hirdetési csomagjavaslatot kapott. Az innovatív, prémium termék kulcsüzeneteivel elsősorban a női célcsoportot igyekeztek elérni, ezért a DisplayNOW portfóliójából a Dívány.hu-n elhelyezett PR cikk bizonyult a leghatékonyabb megoldásnak. „Örülök neki, hogy a tudatosan felépített marketingstratégia segíteni tudta a szintlépést, amit a műsorban való szereplésem elindított.”– hangsúlyozta Valentinyi Fruzsina, a Ricely tulajdonosa. „Magas elérést generáltunk. A DisplayNOW szakértelme és a hirdetési webshop, mint formula az eredmények alapján különösen meggyőző.” – teszi hozzá.

Csasztvan Nóra,a DisplayNOW vezérigazgatója szakértői konzultációkkal már korábban is segítette a K&H Üzletet ide! program résztvevőit. „Meggyőződésem, hogy a hazai KKV-k ismertség- és márkaépítése nem csak a cégek versenyképességét növeli, de a hazai médiavállalatokét és a magyar gazdaságot is.” – mondja a hirdetési webáruház vezetője.

A Cápák között négy sikeres évad után most is várja azon vállalkozások jelentkezését, melyek tulajdonosai befektetőket keresnek üzletük fellendítésére, megerősítésére vagy megmentésére.

Kép: Rtl.hu

865 millió dolláros alapot nyit a Headline – a tőke fele Európában fog landolni

Az európai scaleupok 20 és 70 millió dollár közötti befektetéseket kaphatnak, és erre az esélyük növekszik akkor, ha innovációjukat a védelelemiparban, a gyógyszeriparban vagy a szoftveriparban lehet hasznosítani.

Bővebben

Bulgária lesz a felelős az Európai Unió kutatási, innovációs és startuppolitikájáért

A bolgár Ekaterina Zaharieva lesz a startupokért, kutatásért és innovációért felelős biztos a 2024-2029-es uniós ciklusban. A döntés ugyan formálisan még nem végleges, de valós politikai esélye nincs annak, hogy ne a 49 éves, jogász végzettségű, bolgár politikus töltse be ezt a biztosi posztot.

Bővebben

A mai kockázatitőke-piac nagy lehetőségeket teremt a kiemelkedő startupoknak, de óriási nyomást is helyez rájuk – mondja a HVCA elnöke

A nagy befektetések és az emelkedő értékelések teljesítési kényszert helyeznek a startupokra, így a befektetések sikeressége azon áll, hogy hogyan alakulnak az exit lehetőségek – miközben ezekről a lehetőségekről egyre kevesebb szó esik. Ilyen témákat fog körüljárni a HVCA szeptemberi konferenciája – ígéri Molnár András, a HVCA új elnöke.

Bővebben

2028-ig több mint 10 milliárd dollárt fektet be az AWS a brit ökoszisztémába

Az Amazon felhőalapú szolgáltatója ezt azért teszi, hogy tartani tudja a növekvő ügyféligényekkel a lépést, és létre tudja hozni a kellő digitális és AI-infrakstruktúrát. A brit ökoszisztéma 2028-ig ettől évente átlagosan 14 ezer új munkahelyet és a GDP 14 milliárd fontos növekedését várhatja.

Bővebben

1,24 milliárd dollár értékben indít két új európai alapot az Atomico

Az új alapok indításához a tőkét az Európai Beruházási Alaptól (EBA) kapja a londoni székhelyű VC, és az Atomico most először különíti el alapok szintjén is a korai és a növekedési szakaszú finanszírozást.

Bővebben