Hirdetés

A Cápák között különdíjasát segítette egy marketingkommunikációs partner

Az RTL Klub Cápák között műsorának pénzügyi mentoraként a K&H minden évben különdíjat oszt. Idén az 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram győztese a Ricely rizsalapú ital és annak megálmodója lett. A program részeként a Ricely az értékesítés felpörgetéséhez online marketing támogatást kért, melynek szakmai partnere a DisplayNOW hirdetési webshop volt. A DisplayNOW a kis- és középvállalkozásokat segíti a márka- és kampányismertség növelésében, mivel ahhoz nem elég csak közösségimédia-megoldásokban gondolkodni.

Az RTL Klub Cápák között című üzleti show pénzügyi mentoraként a K&H minden évben olyan vállalkozókat keres, akik képesek innovatívan a fenntarthatósághoz, az élhetőbb jövő építéséhez is hozzájárulni.

A „K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj” idei nyertese a Ricely, Valentinyi Fruzsina vállalkozásának terméke. A Ricely egy rizs alapú, vegán, adalékanyag- és allergénmentes, gyümölcsös ital, amely magas szénhidráttartalmának köszönhetően akár a főétkezést is helyettesítheti, vagy természetes, tápláló, húsmentes alternatívát kínálhat a snack- és gyorsételek helyett. Fruzsina rizstermeltetéssel foglalkozó családi vállalkozásukat kibővítve álmodta meg a terméket, amely újszerűsége mellett a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe veszi: a termék csomagolása környezetbarát és újrahasznosítható, az alapanyagként felhasznált rizs pedig hazai termelőktől származik.

A különdíjjal járó mentorprogram megvalósításában a DisplayNOW hirdetési webshop is közreműködött marketingkommunikációs partnerként. A mentorprogramon belül Valentiny Fruzsina, a Ricely ügyvezetője a K&H szakértőjének segítségével elsajátította a pénzügyi tervezés alapjait, az értékesítés felpörgetéséhez pedig online marketing támogatást kért, melynek szakmai partnere a DisplayNOW.net hirdetési webáruház volt. A cél az volt, hogy egy olyan tudatos marketingkampányt állítsanak össze, amely országos szinten meg tudja ismertetni a vásárlókkal a terméket.

A márkaismertség növeléséhez nem elég csak közösségimédia-megoldásokban gondolkodni. Több felületen kell kommunikálni a terméket.” – mondja Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója. „A DisplayNOW hirdetési webáruházat azért hoztuk létre, hogy a kampánymenedzsmenttel kapcsolatos feladatokkal ne legyen gondja a vállalkozásoknak, ezzel együtt ismert hazai weboldalakon hirdetve mégis új szintre emelhessék a marketingkommunikációjukat.” – teszi hozzá.

A konzisztens márkaépítésnek kiemelkedő szerepe van, főleg a nem piacvezető márkáknál. A DisplayNOW előnye, hogy a hirdető partnerek extra egyeztetések és adminisztráció nélkül tudnak kampányt rendelni, de a külföldi szolgáltatók megoldásaival szemben személyes kampánymenedzsmentet kapnak a folyamat során ugyanakkor teljes átláthatóság mellett nyomon követhetik a kampány eredményeit saját fiókjukon keresztül.

A DisplayNOW és a Ricely egyeztették a kommunikációs célokat, közösen meghatározták a hirdetési stratégia főbb sarokpontjait. Fruzsina testreszabott hirdetési csomagjavaslatot kapott. Az innovatív, prémium termék kulcsüzeneteivel elsősorban a női célcsoportot igyekeztek elérni, ezért a DisplayNOW portfóliójából a Dívány.hu-n elhelyezett PR cikk bizonyult a leghatékonyabb megoldásnak. „Örülök neki, hogy a tudatosan felépített marketingstratégia segíteni tudta a szintlépést, amit a műsorban való szereplésem elindított.”– hangsúlyozta Valentinyi Fruzsina, a Ricely tulajdonosa. „Magas elérést generáltunk. A DisplayNOW szakértelme és a hirdetési webshop, mint formula az eredmények alapján különösen meggyőző.” – teszi hozzá.

Csasztvan Nóra,a DisplayNOW vezérigazgatója szakértői konzultációkkal már korábban is segítette a K&H Üzletet ide! program résztvevőit. „Meggyőződésem, hogy a hazai KKV-k ismertség- és márkaépítése nem csak a cégek versenyképességét növeli, de a hazai médiavállalatokét és a magyar gazdaságot is.” – mondja a hirdetési webáruház vezetője.

A Cápák között négy sikeres évad után most is várja azon vállalkozások jelentkezését, melyek tulajdonosai befektetőket keresnek üzletük fellendítésére, megerősítésére vagy megmentésére.

Kép: Rtl.hu

Tovább bővítette komposztálható termékei listáját a zöld magyar startup

Százezer darab feletti eladott termék havonta, ipari komposztálás céljából történő visszagyűjtés, filmsztárok által használt evőeszközök. Az egyéves munka keretében hőálló alapanyagfejlesztés és új termékek gyártása, valamint azok piaci bevezetése történt meg 2021. december és 2022. november között. A három éve induló, körforgásos gazdaságban gondolkodó Vilhemp csapatának célja ma is változatlan: környezetbarát és funkcióját kiválóan ellátó evőeszközök és szívószálak gyártása hazai, természetes alapanyagokból.

Bővebben

Bemutatkozott a People Platform – öt startup összefogásával valósult meg

Tapasztalat, hogy nehéz különböző digitális platformokat bevezetni egy vállalaton belül és a startupokkal is óvatosabbak a cégek, azonban a felhasználók kiszolgálása az egyik legfontosabb feladat, ezért fogtunk össze – mondta többek között partneri bemutatkozóján a People Platform kezdeményezője, a Blue Colibri App alapító-ügyvezetője.

Bővebben

A magyar startup ökoszisztéma 2022-es legjeivel indul az új év

2023-ban folytatódik a hazai közösségi finanszírozás legfontosabb eseménysorozata, január 12-én ismét átadják az elmúlt év startup legjeinek járó díjakat. A Tőkeportál minden év végén teret ad a startup ökoszisztéma követőinek, akik szavazással dönthetik el, kik voltak 2022 legjobbjai a kijelölt kategóriákban. A Startup Utószilveszteren az elmúlt év legjobb startupját, befektetőjét, kampánygazdáját keresik.

Bővebben

Több mint 1 millió eurós befektetést kapott a magyar startup

Ritkán látunk ilyet a hazai startup világban: 1,25 millió eurós befektetést kapott a Volteum, az elektromos járműflották működését optimalizáló magyar startup. A Start it @K&H inkubátorban, majd a nemzetközi Techstars programban fejlődő csapat a kockázati tőkealapok mellett olyan autóipari angyalbefektetőket is meghódított, mint a Petronas vagy a Rolls Royce vezetői.

Bővebben

Miért tűz ki mérföldkövet a befektető?

Sok startup nagy meglepetéssel konstatálja, hogy miután elmegy egy befektetőhöz, nem egyben kapja meg a befektetési összeget, hanem – szinte mindenkinél – csak a befektetési összeg egy részét kapja meg, a többi pedig feltételekhez van kötve. Na de miért kéri ezt a kockázati tőkealap-kezelő, amikor az ő ötlete „tuti szuper”, és amúgy is milyen olcsón megkapta a százalékot, miközben ebből 1000%, hogy unikornis lesz? Amúgy is csak sok adminisztráció lesz belőle. Gergely Balázs, a Vespucci Partners kockázatitőke-alap befektetőjének, a Corvinus Egyetem oktatójának írása.

Bővebben

Magyar startup nyert díjat Európa vezető energetikai kiállításán  

Rendkívül sikeres félévet tudhat maga mögött a Startup Campus németországi irodájának portfólióvállalata, a MET3R. Innovatív megoldásaikat Európa vezető energetikai szakkiállításán, az Enlit Europe frankfurti állomásán mutatták be. A rendezvény keretében a Four D’s Pitching Festival egyik előadójának is beválasztották őket, ahol megnyerték a „Demokratizáció” kategóriát.

Bővebben

Ismét milliókat érhet egy kiváló innovatív ötlet!

Újra kiírják az idén tavasszal első alkalommal megrendezett START ösztöndíjprogramot, amely most is a fiatalok startup vállalkozásának létrehozását támogatja. A program során az anyagi támogatás mellett intenzív képzés és mentorálás is vár a legkreatívabb ötletgazdákra. A Nemzeti Tehetség Központ szakmai együttműködő partnere ezúttal is a Design Terminal. Jelentkezni december 20-ig lehet a startprogram.designterminal.org oldalon.

Bővebben

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások