Hirdetés

A Briefly szabadúszó-menedzsment platformjával erősít a Publicis Groupe Hungary

Szabadúszókat célzó együttműködést kötött a hazai média- és kreatívipar egyik legnagyobb szereplője, a Publicis Groupe Hungary és a hazai fejlesztésű HR-tech startup, a Briefly. A Groupe ügynökségei a meglévő freelancerek hatékonyabb menedzselése mellett új szakembereket is keresnek az idén októberben indult kezdeményezés keretei között.

Hirdetés

A szabadúszás korábban is Európa egyik leggyorsabban növekvő foglalkoztatási szegmense volt, 2019 végén 11 millió főállású szabadúszó dolgozott az kontinens piacain. A pandémia ezen a területen is felgyorsította a fejlődést, Magyarországon jelenleg a felsőfokú képzettséggel rendelkezők közel 10 százaléka[1], azaz százezer fő dolgozik szabadúszóként a freelancer blog év eleji becslése alapján. Az IT és a kommunikáció az a két iparág, ahol leginkább keresik a cégek a projektalapú, csúcsidőszakokhoz is könnyen alkalmazkodó, rugalmas foglalkoztatási formákat, nem véletlen, hogy ez a két ágazat látja el megbízással az európai szabadúszók közel 60 százalékát.[2]

A cégek szabadúszókhoz kapcsolódó, egyre növekvő elvárásait célozza meg a Briefly, magyar fejlesztésű szabadúszó-menedzsment rendszer és az egyik legnagyobb hazai kreatív- és médiaipari cégcsoport a Publicis Groupe Hungary együttműködése. A Publicis Groupe a hazai reklámszakma egyik legnagyobb foglalkoztatója, folyamatosan keresi az együttműködési lehetőségeket a számára innovatív megoldásokat biztosító startupokkal. A Briefly Business a startup üzleti felhasználóknak tervezett megoldása, amely egy helyen teszi elérhetővé a cégek számára a platform 1200 fős, folyamatosan növekvő szabadúszó bázisát és az ott kiválasztott szakemberek, valamint a már meglévő szabadúszó csapatok hatékony menedzselését.

„Régóta dolgozunk freelancerekkel, akiknek köszönhetően jól tudunk alkalmazkodni a ciklikusságból vagy egyedi szaktudásból fakadó kihívásokhoz, ők pedig remekül beépülnek abba a 250 fős csapatba, akik innen, a budapesti irodából dolgoznak a legnagyobb nemzetközi projekteken” – fogalmazta meg a cégcsoport tapasztalatait Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary ügyvezetője, hozzátéve – „vannak olyan feladatok, amiket jelenleg szinte lehetetlen lenne szabadúszók nélkül tökéletesen ellátni.”

Bittera Réka, a Briefly társalapítója szerint: A szabadúszók általában olyan szakemberek, akik elsősorban nem a munkájukat, hanem a munkakörülményeiket szerették volna megváltoztatni. Kétharmaduk agilis munkamódszereket és távmunkát alkalmaz és amellett, hogy a választás lehetőségét helyezik középpontba, rengeteg időt fektetnek piaci versenyképességükbe, ezért a cégek a legjobb szakemberek között tartják őket számon.”

A startup és ügynökség együttműködésének tesztüzeme augusztusban indult, az ügynökségnél már dolgoznak is szabadúszókkal a Briefly jelenleg több, mint 1200 fős szabadúszó bázisából. A projekt 2022 februárjáig tartó első fázisára október közepén írták alá a szerződést, amitől mindkét fél hosszútávú, hatékony együttműködést remél.

[1] Forrás: https://freelancerblog.hu/freelancerek-magyarorszagon-helyzetjelentes-es-infografika/

[2] Forrás: EFIP x Malt x BCG: Freelancing in Europe 2021
Hirdetés

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben
Hirdetés

Balaton vibe, rövidnadrág és őszinte beszélgetések: ilyen volt az első Innovációs és Startup Napok a Balaton-felvidéken

Május közepén rendezte meg a PortusHome Coworking&Coliving, a StartITup Győr, az Input Program és a Draper Startup House az első közös eseményét Vászolyon. A startup ökoszisztéma szereplőit régiós, országos és nemzetközi szinten is összekötni szándékozó esemény elérte célját: őszinte, sallangmentes beszélgetések, baráti eszmecserék, fuckup storik és jobbító szándék jellemezte a 3 napos eseményt.

Bővebben

Fontos a fenntarthatóság, de az intim higénia területén várat magára az igazi áttörés

Nem sokkal hajlandóak többet fizetni a magyar nők a fenntartható intim higiéniai termékekért, és noha fontosnak tartják a környezetvédelmet, a hatékonyság és az ár az első számú szempont, amikor vásárlásra kerül a sor. Érdeklődnek az innovatív megoldások iránt, azonban ezek kipróbálására és használatára sokszor nincs elég idejük, így továbbra is a hagyományos menstruációs termékek hódítanak itthon – derül ki a TZMO Hungary felméréséből, mely a magyar nők véleményét vizsgálta a havi ciklushoz kapcsolódó környezettudatosságról.  

Bővebben

A NAV-tól igazolt szakmai vezetőt az adótanácsadói piac meghatározó szereplője

Magyarország egyik vezető, minősített és elismert adótanácsadója, új üzletágvezetővel bővítette szakértői közösségét. Kiss Tamás, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korábbi osztályvezetője, 2022 májusától tölti be a SALDO tanácsadói üzletágvezetői pozícióját. Elődje Sarkadi-Nagy András volt, aki jelenleg a részvénytársaság vezérigazgatója.

Bővebben

Elindult a magyar Kickstarter, a Brancs közösségi piactér

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeit közösségi finanszírozással valósítják meg. Az ötletgazdák a leendő vásárlóikkal – azaz a közösség erejével – gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét.

Bővebben

Budapesten rendezik meg Közép-Európa legnagyobb techfesztiválját

Az online térben töltött két év után végre személyesen is várja elsősorban a szoftverfejlesztés terén dolgozó magyar és nemzetközi szakembereket Közép-Európa legjelentősebb, technológiai trendekkel és fejlesztői újdonságokkal foglalkozó techfesztiválja. A kétnapos Craft Conference magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legforróbb trendekről. A szellemi útravaló mellett workshopok, vállalati standok és kapcsolatépítő bulik teszik teljessé az élményt, melynek a Vasúttörténeti Park szolgál különleges helyszínéül.

Bővebben

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben