Hirdetés

A Briefly csapata viszonozza a közönségdíjat!

A Briefly.work csapata idén februárban adta le a jelentkezését a Design Terminal Mentorprogramjába hatalmas reményekkel, a júliusi Final Show-n pedig megnyerték a People’s Choice Award-ot, vagyis a közönségdíjat. Kemény, kihívásokkal teli és izgalmas út vezetett idáig, amelyről Bittera Réka, a Briefly egyik alapítója mesélt.

“Keserédes volt a program kezdete számunkra, hiszen már másodjára próbálkoztunk, és nagyon vágytunk arra, hogy megtapasztaljuk azt az igazi Design Terminal élményt, amit korábban csak a közösségi médiában láttunk vagy alumni csapatoktól hallottunk. Ugyanakkor a koronavírus helyzet miatt a szervezők a teljes programot áthelyezték a virtuális térbe, ami nem csak eléjük, de a csapatok elé és izgalmas kihívásokat állított. A személyes találkozások természetesen hiányoztak, de a Design Terminal csapata annyira jó munkát végzett, hogy néha még azt is elfelejtettük, hogy a csapatokkal nem egy szobában ülünk, és csak egy képernyőn keresztül látjuk egymást. Sőt, a program végeztével úgy érezzük, a 2020-as nyári szemeszter volt az eddigi legkülönlegesebb mentorprogram, és nem cserélnénk el semmilyen másik offline térben zajló szemeszterért.

Ami szerintünk kiemelkedő a programban a minőségi workshopok, hatalmas networkkel és tudással rendelkező mentorok mellett, az a közösségépítés. Szinte hihetetlen számunkra, mennyire közel kerültünk egymáshoz a csapatokkal és a Design Terminal csapatával a váratlan kihívások ellenére is úgy, hogy az első két hónapban nem is találkozhattunk. Úgy érezzük, egy olyan közösséggel gazdagodtunk, amelyre mostantól bármikor számíthatunk.”

Minden startup accelerator-t vagy mentorprogramot nagyban meghatároz az, hogy az egyes csapatok milyen mentorokkal dolgoznak szorosan együtt. A Briefly csapata igazán szerencsésnek mondja magát, hogy Wenczel Richárrdal és Szima-Marmarosi Balázzsal dolgozhattak együtt a Design Terminal mentorprogram alatt. Wenczel Richárd, Advisor, Coach, az IVSZ Digitális nagykövete és a Startup Hungary testületi tagja stratégiai szemlélettel, Szima-Marmarosi Balázs, a Digital Thinkers alapítója pedig iparági tapasztalatával segítette a csapat gyors fejlődését.

“Nem tudtunk volna ilyen gyorsan és hatékonyan haladni a mentorprogramban, ha Ricsi és Balázs nem tettek volna bele ennyi energiát, és nem hittek volna őszintén bennünk és a Briefly-ben. Inspiráló volt ilyen tapasztalt és nagy networkkel rendelkező mentorokkal dolgozni, nagyon hálásak vagyunk nekik, és reméljük, ez a kapcsolat a mentorprogrammal nem is ér véget.” – mondta Tassonyi Csenge, a Briefly másik alapítója.

Az alapítók egy teljesen új pitch-csel készültek a Demo Day-re, mellyel a céljuk azoknak a kis és középvállalkozásoknak a megszólítása volt, amelyeknek a növekedésben tudnak segíteni az online marketing által költséghatékonyan, szabadúszó csapatok segítségével. A pitch-et egy provokatív kérdéssel indították: Miért töltenél időt azzal, amiben nem is vagy igazán jó? Azt javasolják, válaszd inkább a Briefly-t, ahol a legjobb szabadúszókkal dolgozhatsz együtt hatékony kampányokon. A Briefly az ügynökségekkel és a többi szabadúszó platformmal ellentétben személyre szabott, skálázható szolgáltatást nyújt teljes minőségellenőrzéssel és pay-as-you-go fizetési modellel. Vagyis, ügyfélként csak meg kell határozni az üzleti célokat, amelyeket ők marketing tevékenységekre fordítanak így szabadítva fel időt az ügyfelek naptárjaiban, hogy ők pontosan azzal foglalkozhassanak, amiben a legjobbak. A Briefly tehát nem csak egy szabadúszó platform, hiszen nemcsak tehetséges szabadúszókkal kötik össze ügyfeleiket, hanem egy marketing szakértő is segíti az ügyfeleket minden lépésben a célok meghatározásától a folyomatos konzultáción keresztül a határidők és munka minőségének biztosításáig.

A Briefly csapata szeretné viszonozni a sok-sok szavazatot, amely lehetővé tette számukra a közönségdíj elnyerését egy ilyen erős mezőnyben. Ezért egészen augusztus végéig minden DEMODAY10 kuponkóddal leadott új projektre 10% kedvezményt biztosítanak. A kuponkódot a www.briefly.work oldalon leadott új projektek bármelyik szöveges mezőjében fel lehet tüntetni. 

“Reméljük, a közönségdíj elnyerésével mindenkit arra motiválunk, hogy, ha van egy víziód és tudod merre tartasz, hajlandó vagy kemény munkát és sok-sok lelkesedést beletenni, akkor bármi elérhető.“

-emelte ki Réka.

Van élet a KATA után?

Augusztus 31-gyel megszűnik az eddigi kata, a korábbinál csak egy jóval szűkebb kör választhatja az új katát. A következő hetekben ezért közel 400 ezer vállalkozónak kell eligazodni a lehetőségek között és megtalálni a számára megfelelő adózási formát. A K&H és a Vállalkozás Okosan szakértői mutatják, mik a következő lépések.

Bővebben

Egyre több vásárló fordul a hazai webshopok irányába

Az árfolyamváltozás miatt már egyre kevesebb esetben éri meg euróban vagy dollárban külföldről rendelni, így még több vásárló fordul a hazai internetes áruházak irányába. A hazai webshopokon erősödő igény jelentkezik az önfenntartó életmóddal kapcsolatos árucikkek iránt. Emellett most jött el az ideális pillanat a külpiacok felé való nyitásra is a hazai e-kereskedelemben – véli Surányi Ferenc webshop-szakértő, az M. I. Solution Kft. ügyvezetője.

Bővebben

Magyarországot is beválasztotta neves innovációs programjába az MIT

A világ legjobb egyetemével dolgoznak együtt a magyar innovációs ökoszisztéma szereplői a következő két évben. A bostoni MIT vállalkozói akcelerációs program célja, hogy együttműködésre sarkallja a nemzetközi résztvevőket, akik aztán hatékonyabban segíthetik saját régiójuk fejlesztését. Magyarországnak ezzel lehetősége nyílik arra, hogy a világ innovációs élvonalába kerüljön. 

Bővebben

Várhatóan négyszeresére nő az arcfelismerés piaca – magyarok is kiveszik a részüket

Korábban sokan idegenkedtek a digitális arcfelismerő rendszerektől, de ma már egyre többen ezzel a megoldással oldják fel az okostelefonjukat, a következő évtizedben pedig várhatóan négyszeresére nő az arcfelismerés jelenleg 4 milliárd dolláros piaca. A rendezvényszervezéstől a vendéglátáson át a biztonságtechnikáig számos iparág húzhat hasznot a technológiából, és ebből magyar szakemberek is kivehetik a részüket.

Bővebben

Újabb külföldi irodát nyitott a Green Fox Academy Pozsonyban

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második külföldi központját, Pozsonyban. A Magyarországról indult bootcamp látványos eredményeket ér el: Csehországban és Szlovákiában is piacvezető az állásgaranciás rövid ciklusú IT képzések terén, a felvett és a munkaerőpiacon elhelyezett hallgatók száma alapján. A cég eközben elindította eddigi legnagyobb létszámú, nemzetközi képzését és erősíti regionális szintű vállalati partnerségeit.

Bővebben

Megtriplázódott a villanyautók száma Magyarországon

Látványos bővülés vár a villanyautók piacára az uniós piacokon, a tervek szerint ugyanis 2035-től várhatóan csak elektromos autókat lehet értékesíteni. Magyarországon 2020 májusa óta megháromszorozódott a tisztán elektromos személyautók száma, igaz, a teljes autóparkhoz képest még marginális az arányuk – derül ki a K&H összeállításából. A pénzintézet pedig kedvező kamatozású lízingkonstrukciót nyújt a magyar cégeknek

Bővebben

Utazási élményekre irányuló hackathonra regisztrálhatnak az érdeklődők

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.

Bővebben

Tíz magyar női startup egy európai programban

10 női vállalkozó egy 5 hónapos pre-inkubációs programon vesz részt, amelyben az agrár-élelmiszeripari ágazat sajátos kihívásaira való megoldások létrehozásához kapnak segítséget. Ez a program a női vállalkozókat támogatja vállalkozásuk fejlődésének korai szakaszában, általában még a cég megalapítása előtti szakaszban.

Bővebben

A fenntarthatóság többet jelent a zöld megoldásoknál

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését jelenti, míg a társadalmi kérdések háttérben maradnak. Az inkubátor ezért a most induló jelentkezési időszakában a környezetvédelmi megoldásokat hozó csapatok mellett a nemi esélyegyenlőséget és a női egyenjogúságot segítő startupokra is kiemelt figyelmet fordít.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások