Hirdetés

94 millió dollár befektetést kapott a SEON

Rekord összegű, több mint 32 milliárd forintos befektetést kapott az online csalások megelőzésére szakosodott megoldásokat szállító magyar startup.

A Twitter, az Uber, a Snapchat és a Uipath befektetőcégének részvételével 94 millió dollár (nagyjából 32,5 milliárd forint) tőkét vont be az online csalásmegelőző magyar startup, a Seon frissen zárt Series B befektetői körében – írja a Forbes. Mindössze egy év telt el a szintén rekord 10 millió eurós Series A után, és ezt a kört az az Institutional Venture Partners (IVP) vezeti, aki eddig 131 IPO-t, azaz tőzsdei bevezetést hozott össze. Részt vesz még a körben a svéd Creandum (Spotify, Bolt), aki az előző kört vezette, és a magyar Portfolion (Starschema, Tresorit, Banzai Cloud), aki a Seon magvető köre óta a céggel tart.

A Seon működésének alapja, hogy a legkülönfélébb forrásokból származó digitális lábnyom komplex elemzésével kiszűrik a potenciális csalókat az online tranzakcióknál. A gépi tanulásra építő megoldásuk elemzi az IP-címet, az e-mail-címet, a közösségi médiás információkat és az egyéb online viselkedést, mielőtt a vásárlási szándékról eldönti, hogy van-e abban biztonsági kockázat.

Az elmúlt egy évben jelentős növekedésen mentek keresztül, több mint 140 embert vettek fel (többségüket a budapesti irodájukba), újra megtriplázták a bevételeiket, és olyan ügyfeleket igazoltak mint a Revolut, a Nubank, a Patreon, az Afterpay vagy a Mollie. A londoni és budapesti irodáik mellé megnyitották jakartai és austini központjaikat is, ahol jelenleg 6-8 fővel zajlik az üzletfejlesztés; ezt az év végéig irodánként 25 főre szeretnék növelni, de a budapesti központba is több mint 100 új csapattagot várnak.

Fotó: SEON

 

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben