A Prøhbtd csapata és Drake Sutton-Shearer vezérigazgató azt tervezi, hogy hídat épít a kannabiszipar és a mainstream kultúra között. A hétvégén bejelentették, hogy 8 millió dollár befektetéssel vágnak bele a növekedésbe.
A Prøhbtd egyedülálló témában gyárt prémium tartalmat: ahol csak lehet elsüti a marihuána témát. Az alapító azt mondta, hogy a Prøhbtd nem kizárólag a kannabiszra összpontosít, célja életmód és a kultúra témájó tartalmak sokféleségének kialakítása – a kannabisz pedig a tematika fűszere, és ahol releváns ott hangsúlyozni fogják a fogyasztásának nagyszerűségét és lehetőségeit.
Például az általuk gyártott videósorozaton keresztül jól szemléltethető. Az Edibles-nek Birdie Harrelson (Woody Harrelson unokahúga) a házigazdája és a sorozat recepteket ismertet, tulajdonképpen egy szokásos főzőműsor. A kannabiszt mint lehetséges, vagy opcionális hozzávalót azonban tartalmazza majd a legtöbb recept. A cég azt mondja, hogy ez a sorozat (amely a Prøhbtd weboldalon, valamint az Apple TV és a Roku eszközökön is elérhető) 21 millió megtekintést generált csak májusban, átlagosan 3 perces és 45 másodperces megtekintési idővel.
Magvető befektetési körükben 4 millió dollárt kaprak több befektetőknek hála – többek között a színésznek Donald Glovernek is. Az új fordulót a Serruya Private Equity, a Delavaco Group és a Cresco Capital vezette.
„Láttunk már kísérleteket a kannabiszipar médiába való bevonására, de egyikük sem hasonlított ahhoz, amit a PRØHBTD csapata épített” – mondta a Serruya Private Equity nevében Aaron Serruya a finanszírozási bejelentésben. „Nagyszerű dolgokat várunk a cégtől, és örömmel támogatjuk a csapat globális elképzeléseit is!”