Hirdetés

450 millió forintos befektetési kört zárt a Blue Colibri, a munkáltatók digitális szárnysegédje

A vállalati belső kommunikációval, a munkavállalók oktatásának és adminisztrációjának digitalizációjával foglalkozó Blue Colbri nevű hazai startup 450 millió forintot vont be. Korábbi befektető, az OXO Technologies Holding Nyrt. mellett ezúttal a Bonitás Kockázati Tőkealap II. csatlakozott a második körhöz. Az innovatív HR-tech csapat a forrást a termék további fejlesztésére, hazai és nemzetközi terjeszkedésre, elsősorban Kelet-Közép-Európában és a DACH régióban történő értékesítés dinamikus felfuttatására fordítja.

Hirdetés

A 2019-ben alapított Blue Colibri fejlesztette az első magyar elköteleződést, szervezeti tanulást és belső kommunikációt támogató felületet. Az egyszerű, hatékony és mérhető platform mobil és desktop verzión egyaránt működik, és lehetőséget ad a kétirányú kommunikációra, valamint a munkavállalók közvetlen elérésére. Az innovatív alkalmazás mellett támogatják partnereiket az adminisztrációjuk hatékonyabb digitalizációjában, a szervezeti tartalomgyártásban, a közösségépítésben, valamint a munkavállalók oktatásában.  A Blue Colibri indulása óta több mint 60 vállalat és intézmény 50.000 munkavállalójának könnyíti meg a mindennapi munkáját.

A befektetés teljes összege 450 millió forint. A Bonitás Kockázati Tőkealap II 400 millió forintos tőkebefektetést folyósít, míg az OXO Technologies Holding Nyrt. 50 millió forinttal egészíti ki a korábbi 60 millió forint értékű befektetését ebben a körben. A vállalat a forrást termékfejlesztésre, nemzetközi terjeszkedés gyorsítására, elsősorban Kelet-Közép-Európa és a DACH régióban történő értékesítést megcélozva. Másrészt további komplex HR adminisztrációs funkciók kerülnek fejlesztésre. A jelenleg 22 fős csapat a tervek szerint rövidesen 35 főre bővül.

A startup a változó piaci igényekre, melyeket a járvány hatásai hívtak elő, rendkívüli rugalmassággal és számos ötlettel reagált. Amellett, hogy az adminisztratív munka és az onboarding folyamatok digitalizációján dolgoztak, olyan közösségi funkciókat is beépítettek, mint a közös egészségprogram, vagy a sportversenyek alatt a tippjáték lehetősége. A Blue Colibri ősszel debütál legújabb fejlesztésével, a Safety nevű rendszerrel, mely a kisebb szervezetek kötelező munka és tűzvédelmi képzéseinek, illetve vizsgáinak koordinációjában nyújt majd hatékony segítséget. A Blue Colibri online platform különlegessége a rugalmas keretrendszer, ami lehetővé teszi, hogy maximálisan a megbízói igényekre, a vállalati kultúra és digitális érettségre szabott legyen a rendszer – így nagyvállalati partnereik mellett egyre több KKV is érdeklődik a korszerű megoldás iránt.

Az elmúlt egy évben a Blue Colibri alapítói és csapattagjai nem csak a közelmúltban aláírt befektetésnek örülhettek, de számos szakmai elismerésnek is. Többek között a fejlesztés a legjobb HR tech megoldásként egyaránt elnyerte a HR Komm Award és HR Best díj ide vonatkozó kategóriáit és a vállalkozás idén felkerült a StartUp Magazin TOP 15 legígéretesebb magyar startup listájára is.

Hirdetés

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben
Hirdetés

Balaton vibe, rövidnadrág és őszinte beszélgetések: ilyen volt az első Innovációs és Startup Napok a Balaton-felvidéken

Május közepén rendezte meg a PortusHome Coworking&Coliving, a StartITup Győr, az Input Program és a Draper Startup House az első közös eseményét Vászolyon. A startup ökoszisztéma szereplőit régiós, országos és nemzetközi szinten is összekötni szándékozó esemény elérte célját: őszinte, sallangmentes beszélgetések, baráti eszmecserék, fuckup storik és jobbító szándék jellemezte a 3 napos eseményt.

Bővebben

Fontos a fenntarthatóság, de az intim higénia területén várat magára az igazi áttörés

Nem sokkal hajlandóak többet fizetni a magyar nők a fenntartható intim higiéniai termékekért, és noha fontosnak tartják a környezetvédelmet, a hatékonyság és az ár az első számú szempont, amikor vásárlásra kerül a sor. Érdeklődnek az innovatív megoldások iránt, azonban ezek kipróbálására és használatára sokszor nincs elég idejük, így továbbra is a hagyományos menstruációs termékek hódítanak itthon – derül ki a TZMO Hungary felméréséből, mely a magyar nők véleményét vizsgálta a havi ciklushoz kapcsolódó környezettudatosságról.  

Bővebben

A NAV-tól igazolt szakmai vezetőt az adótanácsadói piac meghatározó szereplője

Magyarország egyik vezető, minősített és elismert adótanácsadója, új üzletágvezetővel bővítette szakértői közösségét. Kiss Tamás, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korábbi osztályvezetője, 2022 májusától tölti be a SALDO tanácsadói üzletágvezetői pozícióját. Elődje Sarkadi-Nagy András volt, aki jelenleg a részvénytársaság vezérigazgatója.

Bővebben

Elindult a magyar Kickstarter, a Brancs közösségi piactér

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeit közösségi finanszírozással valósítják meg. Az ötletgazdák a leendő vásárlóikkal – azaz a közösség erejével – gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét.

Bővebben

Budapesten rendezik meg Közép-Európa legnagyobb techfesztiválját

Az online térben töltött két év után végre személyesen is várja elsősorban a szoftverfejlesztés terén dolgozó magyar és nemzetközi szakembereket Közép-Európa legjelentősebb, technológiai trendekkel és fejlesztői újdonságokkal foglalkozó techfesztiválja. A kétnapos Craft Conference magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legforróbb trendekről. A szellemi útravaló mellett workshopok, vállalati standok és kapcsolatépítő bulik teszik teljessé az élményt, melynek a Vasúttörténeti Park szolgál különleges helyszínéül.

Bővebben

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben