A Day One Capital és ismert angyalbefektetők, mint például a Shiwaforce és a Netpincér ismert topmenedzserei több, mint egymilliárd forintot (3 millió EUR-t) fektettek be a Webshippybe.
A Webshippy küldetése az alapítástól kezdve az volt, hogy a webshopokat segítse a növekedésben, a versenyképességük javításában és a céljaik elérésében. Ezt a küldetést nemrég nemzetközi szinten is elkezdtük megvalósítani, mikor megnyitták első, Pozsony melletti raktárukat.
„A víziónk, hogy egész Európában segítsük az online kereskedőket, ne csupán átvegyük tőlük a logisztika terheit, hanem olyan innovatív szolgáltatásokkal támogassuk őket, melyek által olyan minőségű kiszolgálást tudnak vásárlóiknak biztosítani, amit korábban csak a legnagyobb online plázák engedhettek meg maguknak. Hisszük, hogy az a webshop, aki a Webshippyhez szervezi ki a logisztikáját, többet tud eladni, mint a konkurense, hiszen a hosszú távú siker titka a boldog, visszatérő vásárló.” – írják a közleményükben.
Ezen vízió további megvalósítását támogatja a DayOne Capital kockázati tőkealap, valamint több, szakmai magánbefektető tőkeemelése, akik összesen 3 millió eurós befektetést eszközöltek a Webshippybe.
A Webshippy látszólag egy logisztikai cég, de valójában egy innovatív tech startup vagyunk, közel ötven fős IT csapatunk azon dolgozik, hogy az általuk képviselt webáruházak mögött minden időpillanatban a legmodernebb logisztika álljon. Olyan, robotizációval támogatott raktármegoldásokkal dolgoznak, amivel a piacon elérhető legalacsonyabb hibaszázalék mellett valósítják meg az e-logisztikai kiszolgálást. Innovatív technológiai és folyamatfejlesztéseik révén ügyfeleik aznapi, vagy akár egy órán belüli kiszállítást is tudnak nyújtani a vásárlóiknak. „Nagykereskedelmi piacterünkön keresztül pedig többszáz beszállító kínálatából válogathatnak és tetszőlegesen bővíthetik portfoliójukat olyan termékekkel, amiknek beszerzési árát elég azután kifizetni, miután eladták őket” – teszik hozzá.
A befktetés részleteit blogukon osztották meg.
Fotó forrása: Webshippy