Hirdetés

24 millió dolláros napi forgalommal indult az új kripto-kereskedő platform

A BitMEX a május 17-én elindított Spot Exchange bevezetése után új mérföldkövet ért el a szolgáltatással: május 25-én elérte a napi 24 millió dolláros kereskedési volument, ami a legmagasabb érték volt az élesítés után. Ez a megelőző naphoz képest nagyjából 100 százalékos napi növekedést jelentett.

A BitMEX Spot bevezetése óta a napi regisztrációk és az első vásárlások száma is megötszöröződött, az átlagos napi érték (ADV) pedig az első héten meghaladta a 3 millió dollárt. A vállalat számára ez jó visszajelzés, így továbbra is fejleszteni fogja a felhasználók kereskedési lehetőségeit – legyen szó spot, derivatív vagy kamatozó megoldásokról.

„Az új BitMEX-felhasználók beáramlása és a forgalomnövekedés jól tükrözi, mekkora igény van a kriptovalutákra lakossági és intézményi körökben is. A Spot sikeres bevezetésével a BitMEX jó pozícióba került a további terjeszkedéshez, és hogy szélesebb körű szolgáltatásokat vezessen be. Szeretnénk világszerte támogatni kereskedőket, és közelebb hozni az emberekhez a kriptot, mint kereskedelmi eszközt ” – mondta Alexander Höptner, a BitMEX vezérigazgatója.

„Nagyon izgatottak vagyunk a Spot kereskedelem erős kezdete miatt, és nagyra értékeljük a meglévő és új BitMEX felhasználók pozitív reakcióit. Az első 10 napban tapasztalt belső számok megerősítik, hogy helyes döntés volt a derivatív kereskedelmen túl is nyitni a piacra. Az újragondolt partnerprogramunk szintén kulcsfontosságú szerepet játszik közösségünk folyamatos bővülésében, amelyet még tovább szeretnénk fejleszteni az elkövetkező hónapokban. Ezen kívül az év hátralévő részében új és izgalmas eszközök választékát fogjuk bevezetni, hogy támogassuk a Spot kereskedelem piacának bővülését, és biztosítsuk kereskedőink számára a szükséges eszközöket!” – mondta Genia Mikhalchenko, a BitMEX Spot alelnöke.

A BitMEX Spot Exchange jelenleg hét kriptovalutát kínál (mindegyiket a Tether/USDT ellenében): Bitcoint (XBT), Ethereumot (ETH), Chainlinket (LINK), Uniswapot (UNI), Polygont (MATIC), Axie Infinityt (AXS) és ApeCoint (APE). További kereskedési párokat, valamint egyéb felhasználói jutalmakat és előnyöket 2022 folyamán tervez bevezetni a cég.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben