Hirdetés

1,37 milliárd dollár befektetés: egy lépéssel közelebb kerülnek a repülő autók?

A Suzuki és a SkyDrive nevű, repülő autókat gyártó startuppal írt alá megállapodást arról, hogy együtt fejlesztik ki elektromos függőlegesen fel- és leszálló repülőgépeiket, melyeket aztán közösen is értékesítenek.

Az AutoNews portál híradása szerint a két cég terve az, hogy kezdetben Indiára fókuszál, ahol a Suzuki nemsokára 1,37 milliárd dollárt fektet be helyi üzemébe. Itt elektromos autókat és akkumulátorokat gyártanak majd. A vállalatok nem hozták nyilvánosságra a partnerségükkel kapcsolatos beruházások részleteit, és nem vázoltak fel gyártási menetrendet vagy célt – írja a lap.

A 2018-ban alapított, tokiói székhelyű SkyDrive tulajdonosai között van az Eneos Holding, a NEC technológiai cég és az Itochu kereskedőház. A startup jelenleg egy kétüléses, elektromos meghajtású repülő autón dolgozik, és tervezi annak teljes sorozatgyártását. A közleményből nem derült ki, hogy a Suzuki ezen a konkrét járművön dolgozik-e. A cég, amely teherszállító drónokat is fejleszt, 2025-ben szeretne „repülő autó” szolgáltatást indítani Oszakában, amikor a japán város a világkiállításnak ad otthont.

Kép: SkyDrive

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben