Hirdetés

100 milliós növekedés jöhet a streaming piacon

A Digital TV Research friss előrejelzése szerint van még lehetőség a növekedésre, a prognózis alapján hat év alatt 100 milliós növekedés jöhet az SVOD előfizetések számában – annak ellenére, hogy a piac sokak szerint már így is túltelített.

Az előrejelzés szerint a 2021-es 354 millióról 2027-re 458 millióra nő majd az SVOD előfizetések száma az Egyesült Államokban. Ez azt jelenti, hogy a tévékészülékkel rendelkező háztartások 86 százaléka fizet elő legalább egy streaming szolgáltatásra, míg azoknál, amelyek használnak ilyen megoldást, átlagosan 4,37 platformra fizetnek be 2027-re.

A meghatározó piaci szereplők közül a Netflix esetében mindössze két milliós bővüléssel számol az előrejelzés.

A nagyobb riválisok közül a Disney+ 12 millió, a Paramount+ 26 millió, míg az HBO Max 31 millió új előfizetőt gyűjthet 2027-ig.

Persze a piacot alaposan felkavarhatják felvásárlások vagy fúziók, mint például a WarnerMedia és a Discovery összeolvadása, amivel egy olyan cég jön létre, ami éves szinten mintegy 20 milliárd dollárt szán majd tartalomra. Ráadásul jelezték azt is, hogy kiemelt céljuk erősíteni a streaming piaci helyzetüket.

Forrás: mmonline.hu

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben